301315
Książka
W koszyku
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 212-214.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Nauka czytania w zintegrowanej pracy przedszkola: Zakres i treści elementarnej nauki czytania. Metoda nauki czytania w przedszkolu. Łączenie nauki czytania z różnorodną działalnością dzieci ; Gotowość do nauki czytania: Spostrzegawczość wzrokowa. Poprawność wymowy. Analiza i synteza słuchowa. Całościowe rozpoznawanie wyrazów. Rozumienie pojęć "wyraz", "zdanie" ; Kształtowanie umiejętności czytania: Poznawanie liter. Utrwalanie poznanych liter. Utrwalanie umiejętności czytania wyrazów i zdań. Znaczenie sylaby w doskonaleniu czytania. Planowanie pracy ; Czytanie ze zrozumieniem: Zainteresowanie dziecka nauką czytania. Aktywizowanie myślenia w procesie nauki czytania. Rozumienie znaków interpunkcji. Inspirowanie samodzielnego czytania ; Literatura dziecięca pomaga w kształtowaniu umiejętności czytania: Rozwijanie zainteresowania książką. Rola książki w procesie nauki czytania. Organizowanie zajęć z wykorzystaniem literatury dziecięcej ; Organizowanie działalności wychowanków: Rytmiczność i systematyczność działania. Organizowanie zajęć zbiorowych. Organizowanie zajęć w małych zespołach. Inspirowanie dowolnej działalności wychowanków ; Warunki indywidualizacji oddziaływań wychowawczych: Poznawanie wychowanków. Postawy społeczne. Poziom rozwoju mowy i myślenia. zainteresowania dziecka. Współpraca z rodzicami ; Pomoce dydaktyczne: Pomoce do realizacji różnych zadań programowych. Pomoce przewidziane specjalnie do nauki czytania. Wyprawka Mam 6 lat.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej