301315
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 265-266.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Gotowość do pisania w świetle rozwoju i wychowania: Rozwój manualny dziecka w wieku przedszkolnym. Spostrzeganie i procesy poznawcze dziecka w wieku przedszkolnym. Rozwój graficzny spostrzeżeń dzieci a możliwości odwzorowywania. Motywy działania dziecka. Gotowość dziecka do nauki pisania ; Rola psychomotoryki w przygotowaniu do nauki pisania: Zabawy i ćwiczenia kształtujące orientację w kierunkach przestrzennych oraz pamięć ruchową. Rozwijanie motoryczności dziecka oraz wyobraźni kinestyczno-wzrokowej. Zabawy wdrażające do zwalniania napięcia stawowo-mięśniowego. Zabawy rozwijające wyobraźnię wzrokowo-kinestyczną. Zabawy ruchowe - zręcznościowe na odkrytym terenie. Zabawy zręcznościowe w sali ; Wyzyskanie działalności plastyczno-konstrukcyjnej w procesie przygotowania do nauki pisania: Techniki przestrzenne. Układanie. Zabawy konstrukcyjne. Wycinanie. Lepienie. Majsterkowanie. Techniki płaskie - rysowanie, malowanie, wydzieranie, stemplowanie, wyszywanie ; Zabawy, gry i zadania kształtujące pojęcie symbolu graficznego ; Realizacja pracy nad przygotowaniem dzieci do nauki pisania i oczekiwane rezultaty: Metody pracy z dziećmi. Rola i miejsce odwzorowywania w przygotowaniu do nauki pisania. Zróżnicowanie metod postępowania w zależności od rodzaju opóźnień ; Planowanie pracy i formy organizacyjne ; Oczekiwane rezultaty przygotowania dzieci do nauki pisania w aspekcie dojrzałości szkolnej
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej