303311
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 145-146.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Ogólna charakterystyka kierunków oddziaływań na dziecko. Prawidłowości rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym. Aktywność jako przejaw i jako czynnik rozwoju człowieka. Rozwój dziecka a procesy dojrzewania i uczenia się. Rodzaje aktywności człowieka. Twórcza aktywność dziecka. Warunki rozwoju i zasady stymulowania aktywności twórczej u dziecka. Aktywność zabawowa i jej znaczenie dla rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym. Pojęcie i istotne cechy zabawy. Funkcje zabawy. Zabawa jako czynnik stymulujący rozwój dziecka w wieku przedszkolnym. Zmiana funkcji zabawy w różnych okresach rozwoju człowieka. Rola dorosłego w procesie zaspokajania potrzeb dziecka. Ogólna charakterystyka rozwoju potrzeb dziecka w wieku przedszkolnym. Potrzeba kontaktu emocjonalnego i warunki jego zaspokojenia. Potrzeba poznawcza a motywacja wewnętrzna do działania. Warunki zaspokajania potrzeb dziecka.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej