301324
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 42-43.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Przygotowanie dzieci w wieku przedszkolnym do nauki czytania i pisania w szkole ; Problem przygotowania dzieci do nauki czytania i pisania w szkole w świetle rozważań nad dotychczasową koncepcją programu wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego ; Przygotowanie dzieci w wieku przedszkolnym do nauki czytania i pisania w szkole w świetle badań ; Ciągłość procesu wychowawczo-dydaktycznego na poziomie wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego w zakresie elementarnej nauki czytania i pisania ; Zagadnienia ciągłości procesu wychowawczo-dydaktycznego na poziomie wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego w świetle rozważań nad rozwojem dziecka ; Problem ciągłości procesu wychowawczo-dydaktycznego na poziomie wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego jako przedmiot badań ; Działania wychowawczo-dydaktyczne w zakresie przygotowania dzieci w wieku przedszkolnym do nauki czytania i pisania w szkole.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej