301329
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 131-135.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Współpraca oraz partnerstwo nauczycieli i rodziców w edukacji przedszkolnej: Współpraca i partnerstwo w relacjach nauczyciele-rodzice. Zasady usprawniające edukację przedszkolną z partnerskim udziałem rodziców. Relacje interpersonalne między partnerami edukacji przedszkolnej. Konieczność i potrzeba organizowania współpracy i działań partnerskich nauczycieli i rodziców ; Oczekiwania rodziców wobec przedszkola w świetle wyników niektórych badań ; Edukacja przedszkolna z partnerskim udziałem rodziców na tle warunków środowiskowych: Poznawanie środowiska dziecka warunkiem prawidłowej współpracy przedszkola z rodzicami. Współuczestnictwo rodziców w przedszkolnej edukacji dzieci. Rola rodziny i przedszkola w wychowaniu i rozwoju dziecka ; Założenia współpracy przedszkola z rodzicami: Funkcje przedszkola wobec rodziców. Cele, zadania i techniki współpracy przedszkola z rodzicami. Rodzaje kontaktów we współpracy nauczyciela z rodzicami ; Formy współpracy przedszkola z rodzicami: Charakterystyka form współpracy z rodzicami z uwagi na cel podejmowanych działań. Formy współpracy w okresie wczesnej adaptacji dziecka do przedszkola ; Planowanie współpracy przedszkola z rodziacami: Potrzeba planowania współpracy przedszkola z rodzicami. Cechy dobrego planu współpracy przedszkola z rodzicami. Współpraca z rodzicami w perspektywicznym planie przedszkola.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej