301347
Książka
W koszyku
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.s.239-244
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Modele edukacji czytelniczej realizowane w przedszkolu: Sposoby badania edukacyjnych modeli standardowych. Poszukiwanie źródeł ukształtowania się standarowego modelu kształcenia i jego opis. Poszukiwanie źródeł konstruowania alternatywnych modeli wstępnej edukacji czytelniczej i ich opis. Konsekwencje "instrukcji" dla reformującej się edukacji ; Relacje między sposobami kształcenia a stopniem opanowania przez dzieci umiejętności czytania oraz ocena istotności innych czynników mogących różnicować dziecięce postępy: Umiejętności w zakresie czytania, przegląd badań. Dlaczego i jak badano umiejętności czytelnicze? Istotność relacji - efektywność modeli i uwarunkowania ; Wybrany przypadek alternatywny - "Sojusz metod": Prezentacja przypadku - "Sojusz metod". Osiągnięcia końcowe. Test opisywania umiejętności. Faza refleksyjna przypadku - "Sojusz metod". Podsumowanie końcowe - debata.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej