303311
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 291-306
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Środowisko i człowiek. Poznawanie przyrody - edukacja o środowisku, w środowisku i dla środowiska. Cele, zadania i treści edukacji środowiskowej. Planowanie zajęć zintegrowanych. Metody edukacji środowiskowej i ich charakterystyka. Formy aktywności dzieci w kontaktach ze środowiskiem. Pomoce dydaktyczne w edukacji społeczno-przyrodniczej. Poznawanie otoczenia społecznego. Higiena osobista i otoczenia dziecka. Odżywianie. Bezpieczeństwo dziecka w ruchu drogowym, w przedszkolu, szkole, w czasie zabaw. Poznawanie roślin i zwierząt przez dzieci. Ochrona przyrody i krajobrazu. Edukacja ekologiczna dzieci młodszych a zagrożenia środowiska naturalnego. Pogoda i klimat. Obserwacja pogody. Doświadczenia, eksperymenty i obserwacje zjawisk fizycznych, chemicznych i przyrodniczych. Turystyka i krajoznawstwo w edukacji dzieci młodszych. Aneks.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej