301738
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 110-[114].
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Psychologiczne i dydaktyczne podstawy rozwijania pojęć u dzieci w wieku przedszkolnym: Pojęcie jako przedmiot badań w wybranych teoriach psychologicznych i pedagogicznych. Pojęcia a wyobrażenia. Geneza i mechanizm kształtowania pojęć. Percepcja jako źródło poznawania rzeczywistości. Charakterystyka myślenia dziecka w wieku przedszkolnym. Dziecięcy realizm. Animizm dziecięcy. Artyficjalizm dziecięcy. Klasyfikacja pojęć. Etapy kształtowania pojęć. Rozwój a nauczanie - uczenie się. Okolicznościowe i systematyczne uczenie się dzieci przedszkolnych ; Wiedza sześciolatka: poziom wiedzy dzieci sześcioletnich o pojęciach przyrody nieożywionej ; Rozwijanie pojęć przyrody nieożywionej: Organizacja eksperymentu. Sytuacje edukacyjne w formie zabaw i zajęć rozwijające pojęcia przyrody nieożywionej. Gwiazdy. Oglądamy gwiazdy. Zwierzyniec gwiezdny. Spadajace gwiazdy. Tajemnicze Słońce. Planeta Ziemia. Słoneczna rodzina. Księżyc. Loty kosmiczne. Wyprawa w kosmos. Nasza gazetka. Mgła. Chmury. Deszcz. Śnieg. Szron. Grad. Lód. Grzmot. Tęcza. Efektywność zastosowanych sytuacji edukacyjnych. Atlasy i encyklopedie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej