301717
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.przy rozdz.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Rysunek 1: Czas trwania obowiązkowej nauki w Europie, 2001/2002 ; Rysunek 2: Uczestnictwo państw członkowskich UE w międzynarodowych badaniach osiągnięć szkolnych od roku 1960.
Zawiera: Wstępne wyniki raportu ; Sposób prezentowania kompetencji w programach szkół obowiązkowych w państwach członkowskich UE, 2002 ; Pojęcie kompetencji kluczowych w szkolnictwie obowiązkowym w UE, 2002 ; Identyfikacja kompetencji kluczowych na poziomie szkolnictwa obowiązkowego w UE, 2002.
Raporty krajowe ; Belgia (wspólnota francuska, niemieckojęzyczna, flamandzka); Dania ; Niemcy ; Grecja ; Hiszpania ; Francja ; Irlandia ; Włochy ; Luksemburg ; Holandia ; Austria ; Portugalia ; Finlandia ; Szwecja ; Zjednoczone Królestwo (Anglia/Walia/Irlandia Północna) ; Zjenoczone Królestwo (Szkocja).
Zawiera: Kompetencje kluczowe w ujęciu projektu pilotażowego St.A.M ; Róznice w podstawach programowych dla średnich szkół obowiązkowych (ESO) pomiędzy rokiem 1991 a rokiem 2000 ; Przedmioty/bloki przedmiotowe w podstawie programowej dla szkoły podstawowej oraz umiejętności kształtowane w ramach tych przedmiotów/bloków, 2001/02 ; Statutowe zapisy dotyczące oceny uczniów na etapach kształcenia 1 do 3, rok szkolny 2001/02, Anglia ; Umiejętności podstawowe i ich komponenty w szkockim systemie edukacji.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej