301716
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Zachowania zaburzone - zachowania nietypowe ; Nieśmiałość, niepewność siebie, lękliwość ; Błaznowanie ; Zachowania agresywne ; Mikrouszkodzenia ośrodkowego układu nerwowego, nadpobudliwość, wybió111015cze zaburzenia.
Zawiera: Metody terapii dla dzieci z zaburzeniami w zachowaniu ; Pedagogika specjalna ; Terapia behawioralna ; Muzykoterapia ; Psychomotoryczne wychowanie i terapia.
Zawiera: Jak dzięki rytmice mozna pomóc dzieciom z zaburzeniami w zachowaniu ; Społeczne cele rytmiki ; Nieśmiałość a rytmika ; Zachowania prowokacyjne, błaznowanie a rytmika ; Zachowania agresywne a rytmika ; Rytmika z dziećmi z mikrozaburzeniami mózgu, zespołem nadpobudliwości i zaburzeniami wybiórczymi.
Zawiera: Warunki wymagane podczas prowadzenia rytmiki z dziećmi z zaburzeniami w zachowaniu ; Kontakty z rodzicami ; Współpraca z poradniami i terapeutami ; Grupy dla dzieci z zaburzeniami w zachowaniu ; Trudne dzieci potrzebują samokrytycznych wychowawców ; Przydatność rytmiki w terapii zaburzeń w zachowaniu.
Zawiera: Zajęcia rytmiczne z dziećmi z zaburzeniami w zachowaniu.
Zawiera: Nauczyciel rytmiki ; Nauczyciel rytmiki w pracy z dziećmi z zaburzeniami w zachowaniu ; Rytmika w grupie ; Muzyka i ruch jako szczególne pomoce.
Zawiera: Wskazówki metodyczne ; Zasady prowadzenia zajęć rytmicznych ; Siedem kompleksów pytań dotyczących zajęć rytmicznych z dziećmi z zaburzeniami w zachowaniu ; Analiza przeprowadzonych zajęć rytmicznych.
Zawiera: Zbiór ćwiczeń: Ja, Ty+Ja, My ; Piosenki dla dzieci.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Podręcznik dla nauczycieli rytmiki, nauczycieli przedszkolnych i szkolnych, terapeutów, pedagogów specjalnych i rodziców.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej