301716
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: S. 7-17 : Podstawa programowa, czyli wiadomości i umiejętności, z którymi dziecko może przystąpić do nauki w szkole / Aneta Jegier.
Zawiera: S. 18-26 : Adaptacja sześciolatka do szkoły. Co zrobić, aby zminimalizować koszty dziecięcych lęków? / Aneta Jegier.
Zawiera: S. 27-47 : W pułapce pierwszej klasy. Dziecko i jego emocje w trudnej sytuacji / Agnieszka Gąstoł.
Zawiera: S. 48-54 : Nauczyciel nauczania zintegrowanego jako mistrz i przyjaciel / Aneta Jegier.
Zawiera: S. 55-62 : Droga do celu czyli droga donikąd? Jak nagradzać i karać? / Agnieszka Gąstoł.
Zawiera: S. 63-91 : W poszukiwaniu skutecznej metody nauki czytania / Edyta Roszyńska.
Zawiera: S. 92-99 : Jak sprawić, aby mały uczeń polubił matematykę? / Aneta Jagier.
Zawiera: S. 100-109 : Zalety i wady użytkowania komputera a proces dydaktyczny / Patrycja Brożek-Urban.
Zawiera: S. 110-133 : Dziecko w sytuacji konfliktu interpersonalnego / Agnieszka Gąstoł.
Zawiera: S. 134-146 : Wspólny cel - dobro dziecka, czyli o współpracy z rodzicami / Aneta Jagier.
Zawiera: S. 147-156 : Trudności dzieci w domu i szkole. Zaburzenia integracji sensorycznej i zachowania / Aneta Jagier.
Zawiera: S. 157-163 : Dys-problemy, czyli jak pomóc dziecku z dysleksją lub dyskalkulią / Aneta Jagier, Iwona Barcikowska.
Zawiera: S. 164-175 : A jeśli to geniusz? / Agnieszka Gąstoł, Aneta Jagier.
Zawiera: S. 176-179 : Sześciolatki w szkole. Spojrzenie nauczyciela nauczania zintegrowanego / Małgorzta Dybus.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej