301722
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 151-[166].
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Synergia edukacji humanistycznej i artystycznej ; Uwagi o aksjologicznych i antropologicznych podstawach relacji podmiotów w procesie edukacji ; Ambiwalencja i asymetria uspójnienia wartości edukowanych i edukacyjnych. Teoretyczne założenia, praktyczne implikacje ; Kompetencje aksjologiczne w przestrzeni edukacyjnej ; Zadania nauczyciela w kształtowaniu kultury estetycznej uczniów ; Inteligencja emocjonalna w edukacji integracyjnej ; Cel wychowania jako przestrzeń porozumienia aksjologicznego nauczycieli i rodziców ; Zastosowanie multimedialne w edukacji humanistycznej ; Wykorzystanie technologii informacyjnej w programach stymulujących i wspierających rozwój uczniów ; Kompetencje nauczycieli języka polskiego szkół podstawowych w zakresie rozpoznawania wartości estetycznych i nadestetycznych ; Wiedza gimnazjalnych nauczycieli polonistów o wartościach i celach edukacji humanistycznej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej