301722
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Waldorfpädagogik
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: "Die Waldorfpädagogik" 2007.
Uwaga dotycząca bibliografii
Literatura z zakresu pedagogiki waldorfskiej s. 96-113.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Pedagogika waldorfska w pluralistycznym świecie.
Zawiera: Wychowanie jako sztuka ; Teoria i praktyka w pedagogice waldorfskiej ; Człowiek jako istota czteroczłonowa ; Trzy stopnie wychowania ; Psychologia i fizjologia myślenia, uczuć i woli ; Nauka o zmysłach ; Antropologia pedagogiczna jako nauka stosowana w praktyce.
Zawiera: Kształcenie w szkole waldorfskiej ; Wolność nauczania ; Temperamenty ; Wolność nauczania dzieki "żywym pojęciom" ; Późniejsze życie jako sprawdzian pedagogiki ; Pedagogiczna funkcja sztuki.
Zawiera: O organizacji szkoły ; Szkoła waldorfska jako szkoła powszechna ; Plan lekcji ; Świadectwa ; Kolegialny samorząd ; Współpraca z rodzicami ; Stymulowanie zamiast selekcji ; Wolność w życiu duchowym i jej finansowanie.
Zawiera: Kształcenie nauczycieli ; Ośrodki kształcące nauczycieli waldorfskich ; Idee Steinera dotyczące kształcenia nauczycieli ; Zadania na przyszłość.
Zawiera: Pedagogika waldorfska w debacie akademickiej ; Udział pedagogiki waldorfskiej w debatach publicznych na temat problemów pedagogicznych ; Pedagogika waldorfska a badania naukowe.
Zawiera: Pedagogika waldorfska a szkoła państwowa ; Czy pedagogikę waldorfską można stosować w szkołach innego typu? ; Pedagogika waldorfska a system oceniania ; Walka o prawa wolnych szkół waldorfskich i jej znaczenie dla całego szkolnictwa.
Zawiera: Adresy waldorfskich seminariów pedagogicznych.
Zawiera: Literatura z zakresu pedagogiki waldorfskiej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej