301722
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 149-153.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Tło, tendencje rozwojowe, szanse i zagrożenia edukacji dorosłych ; Wielorakie konteksty edukacji dorosłych ; Tendencje rozwojowe oświaty dorosłych w Polsce po II wojnie światowej ; Szanse edukacji dorosłych w nowych warunkach społeczno-politycznych ; Współczesne zagrożenia edukacji dorosłych.
Zawiera: O całożyciowym uczeniu się ; Żródła popularności idei edukacji ustawicznej - permanentnej ; Renesans całożyciowego uczenia się ; Rola nauczyciela-andragoga w całożyciowym uczeniu się.
Zawiera: Edukacja w życiu rodzinnym.
Zawiera: Stosunki międzyludzkie z perspektywy edukacji dorosłych ; Zainteresowanie stosunkami interpersonalnymi jako fenomenem społecznym ; Stosunki interpersonalne jako przedmiot edukacji ; Relacje interpersonalne jako obszar edukacji dorosłych.
Zawiera: Czas wolny - czas edukacji ; Edukacja "do" czasu wolnego ; Edukacja "w" czasie wolnym i "poprzez" czas wolny ; Sacrum i profanum czasu wolnego.
Zawiera: Edukacja w procesie pracy ; Zakład pracy - edukacja - człowiek ; Rozwój zawodowy - edukacja ; Relacje: zakład pracy - pracownik - edukacja w warunkach przemian społecznych.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Zawiera m.in. definicje związane z edukacją dorosłych]
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej