301740
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 204-220.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Stan uczniowskiej ortografii na podstawie 10-letnich badań (1995-2005).
Zawiera: Przyczyny błędów ortograficznych.
Zawiera: Dysortografia jako jedyna z postaci dysleksji rozwojowej.
Zawiera: Patomechanizm dysleksji: dysleksja typu wzrokowo-przestrzennego, słuchowo-językowego, integracynego, mieszany typ dysleksji.
Zawiera: Indywidualizacja pracy i dostosowanie wymagań edukacyjnych wobec uczniów.
Zawiera: Metody polisensoryczne ; Style poznawcze i strategie uczenia się ; Pokonywanie trudności językowych.
Zawiera: Nauczanie pisowni: przepisywanie, pisanie z pamięci, pisanie z komentowaniem, przeszukiwanie leksykalne, zastępowanie słów, gry i zabawy dydaktyczne, mnemotechnika.
Zawiera: Integracja w nauczaniu ortografii ; Pułapki ortograficzne.
Zawiera: Sposoby przekazywania wiedzy ortograficznej: metoda dedukacji, indukcji, algorytmizacja i programowanie, metoda opozycji ilościowej.
Zawiera: Sprawdzanie i poprawa prac pisemnych ; Problem "cudownych" metod.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej