301742
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. 164-[166].
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: O swoistości dydaktyki oświaty pozaszkolenj ; Znaczenie określenia "dydaktyka" ; Dydaktyka ogólna a dydaktyki szczegółowe ; Dydaktyka ogólna i dydaktyka dorosłych ; Dydaktyka oświaty pozaszkolnej.
Zawiera: Wszechnicowe formy oświaty pozaszkolnej ; Odczyty, wykłady i wszechnice tematyczne ; Uniwersytety powszechne ; Studia oświatowe ; A, B, C dobrego prelegenta.
Zawiera: Kształcenie korespondencyjne i samokształcenie.
Zawiera: Komputery w edukacji dorosłych ; Funkcje komputera w procesie dydaktycznym ; Komputer jako środek dydaktyczny ; Dydaktyczne programy komputerowe ; Praktyczne sposoby wykorzystania komputerów w procesie dydaktycznym ; Wykorzystywanie komputerów w samokształceniu.
Zawiera: Nauczanie języków obcych na kursach dla dorosłych ; Czy dorosły może nauczyć się języka obcego? ; Cele i poziomy nauki języka obcego ; Modułowe naucznie języka zawodowego.
Zawiera: Przegląd najważniejszych metod nauczania języków obcych: metoda gramatyczno-tłumaczeniowa, bezpośrednia, audiolingwalna, teoria świadomego uczenia się kodu, podejście komunikacyjne, podejście eklektyczne.
Zawiera: Zastosowanie technik multimedialnych w nauczaniu języków obcych ; Organizacja nauczania.
Zawiera: Szkolenie z zastosowaniem modułów umiejętności zawodowych ; Rodowód i istota kształcenia modułowego ; Rekomendacje Międzynarodowej Organizacji Pracy (MOP) ; Zalety i wady kształcenia modułowego ; Procedura konstruowania programów modułowych ; Wymagania wobec organizatorów kształcenia ustawicznego w systemie modułowym ; Możliwości wprowadzenia kształcenia modułowego w oświacie pozaszkolnej.
Zawiera: Elementy dydaktyki kursów zawodowych ; Planowanie i organizacja pracy dydaktyczno-wychowawczej na kursach ; Praca zawodowa słuchaczy a kształcenie kursowe.
Zawiera: Zasady nauczania w kształceniu kursowym ; Klasyfikacja zasad nauczania ; Zasada poglądowości, przystępności, świadomego i aktywnego udziału słuchaczy w procesie nauczania-uczenia się, systematyczności, trwałości wiedzy i umiejętności, operatywności wiedzy i umiejętności, wiązania teorii z praktyką, przygotowania do samokształcenia.
Zawiera: Metody prowadzenia zajęć na kursach ; Ogólna charakterystyka i podział metod nauczania ; Dobór metod nauczania ; Metody nauczania praktycznego ; Konsultacje na kursach zaocznych.
Zawiera: Kontrola i ocena na kursach ; Zadania kontroli ; Formy i metody kontroli ; Prace kontrolne i ich recenzowanie ; Ocena w procesie kształcenia kursowego.
Zawiera: Wdrażanie słuchaczy kursów do samokształcenia ; Wdrażanie przez: właściwą organizację procesu nauczania, prace kontrolne, pouczenia ; Inne sposoby wdrażania do samokształcenia.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej