301742
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 207-208.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Uczenie się przez doświadczenie.
Zawiera: Jak wypracować zasady pracy grupowej? ; Kontrakt grupowy ; Ćwiczenia: "Normy w naszej grupie", "Trójkąt satysfakcji".
Zawiera: Jak zintegrować grupę? - "Łamacze lodów" ; Ćwiczenia: "Mam na imię i lubię", "Drzewo - podobieństwa i różnice", "Rymowanka", "Sherlock Holmes", Zwariowany korowód", "A teraz powiedz mi kim jestem"
Zawiera: Jak wspierać uczniów w odkrywaniu indywidualnych "zasobów" - mocnych stron, związanych z funkcjonowaniem w zespole zadaniowym? ; Ćwiczenia: maszyny, skuteczny zespół, gwoździe, mafia, kwadraty, zagubiony w biurowcu, fabryka samolotów, plac budowy, kasyno, korek, dylemat więźnia.
Zawiera: Jak ułatwić uczniom rozpoznawanie indywidualnych "zasobów" - mocnych stron, związanych z pełnienim ról zadaniowych? ; Ćwiczenia: lista, na przyjęciu, firmowe przyjęcie, diagnoza z wykorzystaniem Kwestionariusza Preferencji Zawodowych JOB-6, analiza studium przypadku "Historia Pana Karola", stokrotka, postacie z bajek, zawód pod lupą.
Zawiera: Jak rozwijać u uczniów umiejętności konstruktywnego komunikowania się z innymi? ; Ćwiczenia: uszkodzone urządzenie, wydzieranka, ostry jak brzytwa, definiowanie, głuchy telefon - plotka werbalna, mówca, regulatory, plotka niewerbalna.
Zawiera: Jak rozwijać u uczniów umiejętności zarządzania sobą w czasie oraz planowania i pracy z celem? Ćwiczenia: piłeczka, tort dnia, analiza ABC, akumulatory, moja droga, planuję realizację celu, mój cel, prawie Apokalipsa, projekt Noego.
Zawiera: Jak przybliżyć uczniom problematykę rynku pracy ; Ćwiczenia: rynek pracy, rozmowa kwalifikacyjna, dlaczego Oni to robią, obawy.
Zawiera: Jak podnosić poziom energii w grupie? - "Enerdżajzery" (Ćwiczenia stymulujące do działania) ; Ćwiczenia: ewolucja, krasnale, myszki, wampiry, impuls, sałatka owocowa, skojarzenia.
Zawiera: Jak wypracować współnie z grupą zasady pracy grupowej? ; Załączniki: Ćwiczenie "Normy w naszej grupie", Ćwiczenie "Trójkąt satysfakcji".
Zawiera: Jak wspierać uczniów w odkrywaniu indywidualnych zasobów - mocnych stron związanych z funkcjonowaniem w zespole zadaniowym? ; Załączniki - ćwiczenia: maszyny, gwoździe, mafia, kwadraty, zagubiony w biurowcu, plac budowy, kasyno (tabela z puntacją), kasyno (tabele do zapisywania wyników), korek, dylemat więźnia, (matryca wyników, tabela wyników i zapisu przebiegu gry).),
Zawiera: Jakułatwić uczniom rozpoznanie indywidualnych zasobów - mocnych storn związanych z pełnieniem ról zawodowych? ; Załączniki: formularz do pracy indywidualnej, lista wartości,.
Zawiera: Jak rozwijać u uczniów umiejętności konstruktywnego komunikowania się z innymi? ; Załączniki - ćwiczenia: uszkodzone urządzenie, ostry jak brzytwa, definiowanie, mówca, regulatory.
Zawiera: Jak rozwijać u uczniów umiejętności zarządzania sobą w czasie oraz planowania i pracy z celem? ; Załączniki - ćwiczenia: tort dnia, analiza ABC, akumulatroy, mój cel, projekt Noego (Diagram Gantta).
Zawiera: Załączniki do rozdziału VII - Jak przybliżyć uczniom problematykę rynku pracy? - ćwiczenie "Obawy".
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla nauczycieli, doradców zawodowych, psychologów, pedagogów oraz trenerów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej