301776
Książka
W koszyku
(Kompetentny Nauczyciel)
Tematy zajęć: Co nas łączy, a co dzieli, Poznaj mnie, kolego, Mówić bez słów, czyli dalej o komunikacji niewerbalnej, Otwartość, która buduje, Być asertywnym, Polubić siebie, Czy od tremy i zdenerwowania można się uwolnić?, Mówienie do słuchaczy, Przmówienie czas zacząć, Ja się nie kłócę, Relacje nauczyciel - uczeń, Jak oceniać zachowanie w szkole, Dzwoń dzwoneczku, czyli rozmawiamy przez telefon, Nie ulegajmy stereotypom, Dlaczego nie jesteśmy tolerancyjni?, "Może być wstyd, że człowiek jest sam tylko szczęśliwy" (A. Camus), czyli jak pomagać innym, Być pasażerem, czy sternikiem - o roli parlamentu uczniowskiego.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 95-96.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Integracja zespołu klasowego ; Komunikacja niewerbalna ; My i inni ; Asertywność ; Samoakceptacja ; Sztuka przemawiania ; Kłótnia czy negocjacje ; Uczniowie i nauczyciele ; Zachowanie ; Stereotypy ; Tolerancja ; Pomaganie innym ; Demokracja.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Tematy zajęć: Co nas łączy, a co dzieli, Poznaj mnie, kolego, Mówić bez słów, czyli dalej o komunikacji niewerbalnej, Otwartość, która buduje, Być asertywnym, Polubić siebie, Czy od tremy i zdenerwowania można się uwolnić?, Mówienie do słuchaczy, Przmówienie czas zacząć, Ja się nie kłócę, Relacje nauczyciel - uczeń, Jak oceniać zachowanie w szkole, Dzwoń dzwoneczku, czyli rozmawiamy przez telefon, Nie ulegajmy stereotypom, Dlaczego nie jesteśmy tolerancyjni?, "Może być wstyd, że człowiek jest sam tylko szczęśliwy" (A. Camus), czyli jak pomagać innym, Być pasażerem, czy sternikiem - o roli parlamentu uczniowskiego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej