306980
Notes:
General note
Na okł. i grzb. podtyt.: przewodnik dla nauczycieli i rodziców.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy pracach.
Formatted contents note
Zawiera: Co warto wiedzieć o dysleksji, by skutecznie wspierać ucznia? / Aneta Jałowiecka.
Zawiera: Problemy dzieci dyslektycznych / Elzbieta Miętka.
Zawiera: Ocena i samoocena poprawności graficznej pisma uczniów klas I-III / Małgorzata Kwasniewska.
Zawiera: Dyskalkulia / Przemysław Babel, Ewa Srebro.
Zawiera: Językowy aspekt profilaktyki i korekcji specyficznych trudności w uczeniu się matematyki / Alicja Giermakowska.
Zawiera: Praca korekcyjna z dziećmi o specyficznych potrzebach edukacyjnych / Teresa Barabach, Beata Jóźwik-Plaskota.
Zawiera: Ćwiczenia usprawniające percepcję słuchową, wzrokową, koordynację słuchowo-wzrokową oraz doskonalące sprawność manualną dziecka / Bożena Połeć.
Zawiera: Cykl zajęć utrwalających schemat ciała oraz orientację przestrzenną / Beata Krzyżaniak.
Zawiera: Jak pracować z uczniem dyslektycznym / Elżbieta Łapińska, Mirosława Opalińska.
Zawiera: Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne z zakresu doskonalenia umiejętności cichego czytania ze zrozumieniem / Mariola Piętal.
Zawiera: Korekcja specyficznych trudnosci w uczeniu się matematyki. Propozycje gier i zabaw rozwijających rozpoznawanie i nazywanie / Alicja Giermakowska.
Zawiera: Jak pracować z dzieckiem z dysleksją (na przykładzie programu Microsoft PowerPoint / Aneta Jałowiecka.
Zawiera: Metoda Dobrego Startu - propozycją naszej szkoły / Jadwiga Rafalska-Kawalec.
Zawiera: 00 Postawy rodziców wobec trudności dzieci w nauce pisania / Małgorzata Kwaśniewska, Justyna Lipiec.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again