301776
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł. i grzb. podtyt.: przewodnik dla nauczycieli i rodziców.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Co warto wiedzieć o dysleksji, by skutecznie wspierać ucznia? / Aneta Jałowiecka.
Zawiera: Problemy dzieci dyslektycznych / Elzbieta Miętka.
Zawiera: Ocena i samoocena poprawności graficznej pisma uczniów klas I-III / Małgorzata Kwasniewska.
Zawiera: Dyskalkulia / Przemysław Babel, Ewa Srebro.
Zawiera: Językowy aspekt profilaktyki i korekcji specyficznych trudności w uczeniu się matematyki / Alicja Giermakowska.
Zawiera: Praca korekcyjna z dziećmi o specyficznych potrzebach edukacyjnych / Teresa Barabach, Beata Jóźwik-Plaskota.
Zawiera: Ćwiczenia usprawniające percepcję słuchową, wzrokową, koordynację słuchowo-wzrokową oraz doskonalące sprawność manualną dziecka / Bożena Połeć.
Zawiera: Cykl zajęć utrwalających schemat ciała oraz orientację przestrzenną / Beata Krzyżaniak.
Zawiera: Jak pracować z uczniem dyslektycznym / Elżbieta Łapińska, Mirosława Opalińska.
Zawiera: Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne z zakresu doskonalenia umiejętności cichego czytania ze zrozumieniem / Mariola Piętal.
Zawiera: Korekcja specyficznych trudnosci w uczeniu się matematyki. Propozycje gier i zabaw rozwijających rozpoznawanie i nazywanie / Alicja Giermakowska.
Zawiera: Jak pracować z dzieckiem z dysleksją (na przykładzie programu Microsoft PowerPoint / Aneta Jałowiecka.
Zawiera: Metoda Dobrego Startu - propozycją naszej szkoły / Jadwiga Rafalska-Kawalec.
Zawiera: 00 Postawy rodziców wobec trudności dzieci w nauce pisania / Małgorzata Kwaśniewska, Justyna Lipiec.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej