301776
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wspomaganie rozwoju społecznego dziecka / Joanna Grochulska. - Wrocław ; Kraków [etc.] : Zakład Narodowy im. Ossolińskich, 1992 [i. e.] 1993 - 152, [2] s. : wykr. ; 24 cm.
(Prace Komisji Nauk Pedagogicznych / Polska Akademia Nauk. Oddział w Krakowie, ISSN 0079-340X ; nr 20)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 148-152.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Funkcjonowanie interpersonalne ; Zwrotny przekaz informacji ; Nadawca ; Odbiorca ; Sprzężenie zwrotne między nadawcą a odbiorcą ; Typy interakcji.
Zawiera: Wychowawcze doświadczenia a pozycja w sytuacji społecznej ; Doświadczenie wychowawcze i sytuacja społeczna ; Pozycja w sytuacji społecznej ; Wychowawcze doświadczenie interpersonalne a spostrzeganie siebie i innych ; Doświadczenie wychowawcze, spostrzeganie interpersonalne a pozycja w sytuacji społecznej.
Zawiera: Pozycja dziecka w sytuacji wychowania ; Pozycja dziecka w klasie szkolnej wyznaczona otrzymanymi informacjami zwrotnymi ; Funkcjonowanie interpersonalne dziecka o ustalonej pozycji w procesie wychowania. 0.
Zawiera: Zmienność pozycji jako warunek gromadzenia doświadczeń wychowawczych ; Zajęcia reedukacyjne z dziećmi o utrwalonych ekstremalnych pozycjach w procesie wychowania ; Zmiany w zachowaniu się dzieci o pozycjach centralnych i peryferyjnych.
Zawiera: Dynamika gromadzenia doświadczeń wychowawczych ; Analiza przepływu informacji zwrotnych wśród dzieci o pozycjach centralnych i peryferyjnych w procesie wychowania.
Zawiera: Nauczyciel jako osoba kierująca procesem wychowania dzieci ; Nauczyciel w interakcji z uczniami ; Modyfikowanie pozycji uczniów w procesie wychowania.
Niedokończone historyjki - wersja dla dzieci na pozycjach peryferyjnych i centralnych z przewagą otrzymywania kar.
Zawiera: Zestawienie kategorii zachowania się dzieci.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej