301776
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. po rozdz.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Część I: Idee - założenia - strategie. Język - myślenie - uczenie się, co z tej triady wynika dla edukacji? ; O Lwie Wygotskim i znaczeniu jego odkryć dla edukacji ; Od transmisji wiedzy do kominikacyjnego modelu nauczania ; Refleksyjność - centrum edukacyjnego działania w warunkach zmiany.
Zawiera: Część II: Doświadczenia, rozwiązania, propozycje ; Język czynnikiem integrującym treści programowe w nauczaniu początkowym, projekt "sąsiedzi" ; Kontekst "Krótka historia" projektu ; Podstawy projektu ; Planowanie holistycznych zajęć międzyprogramowych ; "Sąsiedzi" w Poznaniu. Refleksje nad zajęciem studentów w szkole : Szkic modułu "Każdy nauczyciel nauczycielem języka" ; Konfiguracje komunikacyjnego modelu nauczania ; czynności przygotowawcze i decyzje wstępne ; "Co dwie głowy to nie jedna..." Zadania warsztatowe ; "Razem możemy to zrobić!" Uczenie się w małych grupach - ćwiczenia doskonalące warsztat nauczyciela ; W tajemniczym ogrodzie" poezji (propozycja warsztatowa) : W świecie dramy ; Istota dramy ; Cele dramy, czyli o tym, co można osiągnąć ; Techniki dramy, czyli o tym jak działać ; Obszary dramy, czyli na co zwrócić uwagę ; Scenariusze dramowe.
Zawiera: Część III. Studiowanie praktyki. Całościowe i międzyprzedmiotowe projekty edukacyjne ; Koncepcja hoslistycznej edukacji w pedagogicznym obszarze studiów nauczycielskich w UAM ; Europejskie tendencje w kształceniu nauczycieli ; Kogo i jak edukujemy ; Holistyczne uczenie się w pedagogice Gestalt ; Drama - dramat metoda uniwersalna ; Od znanego ku nieznanemu, czyli nauka w małych grupach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej