301742
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Oryg. : "L'activité créatrice chez l'enfant".
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 257-259.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Ogólna problematyka ekspresji twórczej.
Zawiera: Twórczość i postawa twórcza: formy aktywności twórczej, wolność, komunikowanie i środowisko, czynniki postawy twórczej, inteligencja i postawa twórcza, kryteria postawy twórczej.
Zawiera: Dziecko twórca: aktywność twórcza potrzebą biologiczną, natura i rola naśladowania, interwencja wyobraźni twórczej, otoczenie, twórczość i ekspresja, motywacja wewnętrzna, klimat porozumienia i potrzeba wolności.
Zawiera: Społeczeństwo przeciw postawie twórczej: rodzina i szkoła przeciw postawie twórczej.
Zawiera: O funkcjonalną pedagogikę twórczej aktywności: doświadczenie osobiste a informacja, ekspresja twórcza przez wyzwalanie świata wewnętrznego, błądzenie eksperymentalne, opanowanie języka, ankiety - praktyka prowadzenia ankiet, pedagogika otoczenia, grupy, wychowanie niekierowane.
Zawiera: Twórczość artystyczna dziecka.
Zawiera: Sztuka i twórcza aktywność dziecka ; Rola i środki dokumentacji i informacji w sztukach plastycznych: dokumenty i środki audiowizualne, książka i muzeum, technika i aktywność twórcza indywidualna - trwałe elementy w sztuce, alfabetyzacja, formy organizacyjne i otoczenie, środki, narzędzia i materiały.
Twórcza aktywność muzyczna dzieci: inwencja muzyczna, twórczość muzyczna w szkole, zapis muzyczny, aktynw poznawanie dziaeł.
Zawiera: Ekspresja twórcza za pomocą języka werbalnego: wkład języka, tworzenie form werbalnych, rodzina i twórcza ekspresja mówiona, szkoła i twórcza ekspresja słowna, aktywność w zakresie ekspresji mówionej, wnioski pedagogiczne, szkoła i ekspresja twórcza pisana, trzy teksty - tekst swobodny, z obserwacji, odtworzony.
Zawiera: Tabela zbiorcza różnych rodzajów aktywności twórczej.
Zawiera: 0.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej