301742
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Analiza teoretycznych aspektów twórczości ; Twórczość - znaczenie pojęcia ; Filozoficzne interpretacje twórczości ; Problematyka twórczości w koncepcjach psychologicznych ; Społeczne konteksty analiz twórczości ; Twórczość - opis zjawiska, ujęcie modelowe ; Dziedziny twórczości ; Wymiary twórczości.
Zawiera: Problematyka twórczosci w koncepcjach pedagogicznych ; Sposoby interpretowania zjawiska ; Zarys pedagogiki twórczości ; Główne zagadnienia pedagogiki twórczości rozwijanej przez badaczy z Kręgu Warszawskiego ; Zarys innowatyki pedagogicznej ; Rozwój nowatorstwa pedagogicznego ; Idea edukacji dla twórczości ; Zmiana i rozwój systemu oświatowego ; Szkoła twórcza - szkołą przyszłości ; Twórczy nauczyciel i twórczy uczeń ; Autokreacja ; Twórczość pedagogiczna - charakterystyka zjawiska.
Zawiera: Stymulowanie aktywności twórczej człowieka ; Przegląd wybranych technik ; Metody heurystyczne ; Trening twórczości.
Zawiera: Wybrane problemy pedeutologiczne ; Kierunki badań nad nauczycielem i zawodoem nauczycielskim ; Współczesne problemy zawodu nauczycielskiego ; Kształcenie nauczycieli w wyższych szkołach pedagogicznych ; Teoria i praktyka edukacji nauczycielskiej ; Analiza możliwości twórczej edukacji nauczycieli na podstawie wybranych orientacji w kształceniu: orientacja funkcjonalna, technologiczna, humanistyczna ; Analiza wybranych propozycji teoretycznych i praktycznych w zakresie rozwijania aktywności twórczej nauczycieli.
Zawiera: Od teorii do praktyki działań twórczych.
Zawiera: Badania własne diagnostyczne ; Metodologia badań diagnostycznych: uwagi wstępne, problematyka badań, zmienne i wskaźniki, metoda, techniki i narzędzia badawcze, dobór próby, teren i czas badań.
Zawiera: Analiza wyników badań diagnostycznych ; charakterystyka próby badawczej ; motywy podjęcia studiów ; ocena studiów w uczelni pedagogicznej - na podstawie wypowiedzi akietowych studentów: aspekty studiów najbardziej cenione, ocena dotychczasowych zajęć na uczelni, niedostatki i braki w systemie studiów.
Zawiera: Ocena działań uczelni w zakresie przygotowania studentów do twórczości zawodowej ; Ocena stopnia przygotowania do działań twórczych z uwzględnieniem roli różnych przedmiotów i zajęć ; Ocena realizacji problematyki twórczości i innowacji w trakcie studiów ; Propozycje studentów dotyczące pełniejszego przygotowania do twórczości zawodowej podczas studiów.
Zawiera: Wiedza o twórczości pedagogicznej ; Sposoby rozumienia pojęcia "twórcza (innowacyjna) praca pedagogiczna" ; Znajomość konkretnych innowacji pedagogicznych.
Zawiera: Nastawienia wobec przyszłej pracy zawodowej ; Ocena umiejętności rozwiązywania problemów ; Analiza projektów innowacji proponowanych przez studentów.
Zawiera: Podobbieństwa i różnice w ocenie studiów w trzech uczelniach pedagogicznych - na podstawie wypowiedzi studentów matematyki.
Zawiera: Problematyka kształcenia studentów w WSP w opinii nauczycieli akademickich.
Zawiera: Stan przygotowania studentów uczelni pedagogicznych do twórczej pracy zawodowej (podsumowanie).
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej