301742
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.[223]-224
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wolny rynek w oświacie, czyli dlaczego dyrektor szkoły musi być menedżerem ; Swoboda programowa oraz wyboru oceniania ; Różnorodność oferty edukacyjnej ; Różnorodność źródeł finansowania szkoły ; Wewnętrzny rynek oświatowy, czyli konkurencja między placówkami edukacyjnymi ; Wzrastający wpływ rodziców i środowiska lokalnego na szkołę ; Rozwój mechanizmów mierzenia jakości pracy szkoły i nauczyciela ; Co z czego wynika dla dyrektora?
Zawiera: Menedżer oświaty, czyli kto? ; Dlaczego menedżer? ; Menedżer oświaty, czyli dyrektor profesjonalny ; Umiejętności menedżerskie ; Mistrzostwo w zarządzaniu szkołą.
Zawiera: Czy masz predyspozycje? ; Czy warto być dyrektorem? ; Kieruj własną karierą ; Kto może być dyrektorem?
Zawiera: Startujesz w konkursie ; Przygotowanie formalne, merytoryczne, koncepcyjne, psychologiczne ; O czym jeszcze warto pamiętać? Trochę prawa, czyli dyrektor z kwalifikacjami ; Czy można kwestionować wyniki konkursu?
Zawiera: Zostałeś dyrektorem i co dalej? ; Szkoła to nie fabryka ; Tyle trzeba umieć! ; Nie stań się pracoholikiem! ; Stres menedżera.
Zawiera: Jesteś osobą publiczną, czyli wizerunek szefa ; Nie wystarczy być dobrym ; Jak tworzyć pozytywny wizerunek szefa? ; Co dobrze, a co źle się "sprzedaje"?
Zawiera: Kierujesz ludźmi ; Zasady ogólne ; Rozmawiaj z ludźmi! ; Inteligentne kontakty społeczne ; Inteligencja emocjonalna w kierowaniu szkołą ; Nauczyciel lojalny ; Jak motywować pracowników, czyli o nagrodach i karach.
Zawiera: Socjotechniki trzeba znać ; Mowa ciała ; Publiczne przekonywanie ; Zakłócanie wystapień publicznych ; Przed tłumem ; Walczymy z tremą.
Zawiera: Lobbing, outsourcing, coaching w szkole ; Lobbing w oświacie ; Outsourcing, czyli zlecaj innym ; Bądź mentorem, organizuj coaching.
Zawiera: Kierowanie zmianą : Działać skutecznie ; Kto pomaga, kto utrudnia? ; Kształtuj postawy innowacyjne.
Zawiera: Efektywna narada ; Przygotowanie zebrania ; Prowadzenie narady.
Zawiera: Zatrudniasz nauczyciela ; Ustalenie kryteriów : Jak ogłosić ofertę? ; Selekcja kandydatów ; Rozmowa kwalifikacyjna ; Podjęcie i ogłoszenie decyzji ; Niebezpieczeństwa.
Zawiera: Współpraca z rodzicami ; Włączanie rodziców do procesu decyzyjnego ; Szkoła otwarta dla rodziców ; Informować na bieżąco ; Kontakty osobiste ; Pedagogizacja rodziców ; Wyróżnianie rodziców.
Zawiera: Menedżer oświaty a media ; Media to potęga! ; Gdy przydzie dziennikarz ; Proszę o sprostowanie! ; Organizujesz konferencję prasową ; Przed kamerą.
Zawiera: Public relations, czyli jak promować placówkę edukacyjną ; Magiczny trójkąt public relations ; Jakość usług dydaktyczno-wychowawczych ; Zasady promocji szkoły ; Opinia o dyrektorze.
Zawiera: Przestałeś być dyrektorem - i co dalej?
Zawiera: Zakończenie - wciąż się ucz...
Zawiera: Psychotesty, czyli sprawdź się dyrektorze...
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej