301742
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 147-149.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Specyfika procesu opieki i wychowania małych dzieci - udział opiekuna-wychowawcy ; Młodsze dzieci w placówkach opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych ; Dobra współpraca z rodzicami instytucji dzielących z nimi opiekę jako niezbędny warunek rozwoju małego dziecka.
Zawiera: Wykorzystanie niewerbalnych sygnałów w opiece i wychowaniu małych dzieci ; Metody aktywizujące w wychowaniu i opiece małych dzieci ; Znaczenie grupy w rozwoju młodszych dzieci.
Zawiera: Storyline: narracja, ekologia, skuteczność ; Translacja storyline - neuroprogramowanie lingwistyczne.
Zawiera: Metodyczne propozycje zajęć wychowawczych: z opowieścią wychowawczą w przedszkolu i szkole (Adaptacja metody story line w pracy wychowawczej) ; Poznajemy oznaki wiosny ; Odwiedziny pani Zimy ; Spotkanie na lesnej polanie ; Wyspa przygód ; Wycieczka do Literolandii ; Podstawowe zasady życia grupowego (Tosiek z Krainy Usmiechu) ; Lato ; Nasi nowi przyjaciele z zoo ; Skrzaty w tajemniczym ogrodzie ; W świecie Eko-Ludków ; Bajkowe krainy ; Indiańskie święto ; Poznajemy oznaki jesieni ; Jak boćki i gęsi wybierały się do ciepłych krajów ; Fotograficzne polowanie małych Murzynków ; Uwolnienie misiów z wieży ; Wycieczka w góry ; Słonik Pętelek odwiedza zajączka ; Urodziny niedźwiadka Julka ; Nadeszła wiosna ; Na pustyni.
Zawiera: Zastosowanie "opowieści wychowawczej" a męski punkt widzenia ; Automobilek w warsztacie ; Najwspanialsza pizza świata ; Lecimy na Marsa.
Zawiera: 0.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej