303302
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Nadzieje i obawy związane z rozwojem i wykorzystaniem środków masowego przekazu w edukacji dorosłych ; Nadzieje związane z praktyką edukacyjną kształcenia dorosłych i roli w nich mass mediów ; Sposby manipulowania świadomością przez mass media ; Problemy edukacyjne związane z rozwojem elektronicznych mass mediów.
Zawiera: Uwarunkowania i preferencje edukacyjne odbioru środków masowego przekazu: częstotliwość odbioru poszczególnych środków masowego przekazu, uwarunkowania społeczno-zawodowe i sposób odbioru mass mediów ; Odbiór mass mediów inspirowany przez szkolną edukację dorosłych ; Rola rodziny i środowiska społęcznego w odbiorze mass mediów ; Kontakty ze środkami masowego przekazu a potrzeby edukacyjne i zainteresowania dorosłych kształcących się - "Książka - obowiązek i przyjemność", "Prasa - źródłem informacji", "Radio i telewizja - media rozrywki kulturalnej".
Zawiera: Środki masowego przekazu w edukacji globalnej oraz w kształtowaniu postaw patriotycznych i obywatelskich ; Orientowanie w globalnych problemach współczesnego świata ; Mass media a zrozumienie dla innych kultur: dialog kultur, ochrona kultur ; Obraz Polaków w środkach masowego przekazu ; Wzory patriotyzmu i postaw obywatelskich w środkach masowego przekazu.
Zawiera: Mass media w edukacji autotelicznej ; Dostarczanie wiadomości z różnych dziedzin wiedzy ; Dostarczanie wiadomości z róznych dziedzin wiedzy ; Rozbudzanie i rozwijanie zainteresowań i zamiłowań kulturalnych ; Dostarczanie relaksu i rozrywki ; Kształtowanie postaw ; Edukacyjny wymiar problematyki sensu życia i miłości w środkach masowego przekazu ; Charakterystyczne wypowiedzi na temat roli mass mediów w edukacji autotelicznej "Książki były zawsze moim własnym, innym światem", "Całą duszą jestem humanistą".
Zawiera: Mass media w kształceniu instrumentalnym ; OCena roli poszczególnych mediów w edukacji instrumentalnej ; Bloki edukacyjne intencjonalnie skierowane do ludzi dorosłych ; Instrumentalny odbiór programów poradniczych.
Zawiera: Miejsce i rola edukacyjna środków masowego przekazu w zyciu rodzinnym. Studium przypadków - wybór ; Rodzina i programy o zyciu rodzinnym w środkach masowego przekazu ; Różnice międzypokoleniowe w korzystaniu z mass mediów - relacja nauczycielki ; Typowe wykorzystanie mass mediów w tzw. przeciętnej rodzinie: zróżnicowane preferencje, mass media w ocenie nauczycieli: Mała rodzina nauczycielska w małym mieście, Małżeństwo naucycieli na wsi.
Zawiera: Prognoza i propozycje optymalizacji edukacji poprzez mass media ; Współpraca państw i wyjście z izolacjonizmu społeczno-politycznego podstawą współdzałania międzynarodowego w zakresie rozwoju mass mediów i ich roli w edukacji ; Globalizacja i indywidualizacja odbioru mass mediów ; Ekspansja mikroelektroniki i wideo, ich wykorzystanie w edukacji ; Jakość i poziom treści przekazywanych przez mass media ; Intensywna edukacja przez mass media w duchu wspólnoty europejskiej i współpracy oraz wzajemnego zrozumienia w skali globu - "Rozszerzenie współpracy międzynarodowej w zakresie edukacyjnego wykorzystania mass mediów", " Poszerzenie tematyki edukacyjnej", "Podniesienie poziomu artystycznego treści przekazywanych przez mass media"
Zawiera: Uczyć, jak się uczyć, a w tym efektywnie korzystać z mass mediów - uczyć najnowszej technologii kształcenia i wprowadzać ją w życie, uczyć selektywnego i dogłębnego odbioru mass mediów, współtworzenie i tworzenie programów edukacyjnych.
Zawiera: Podsumowanie wyników badań ; O szeroki program edukacji dorosłych poprzez środki masowego przekazu (próba wniosków).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej