301722
Brak okładki
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Rozdział 1: Myślenie w służbie uczenia się (O tym, jak można wspomagać rozwój inteligencji i proces uczenia się, uwzględniwszy w programie szkolnym myślenie).
Zawiera: Rozdział 2: Stawianie pytań - o tym, jak pytania wpływają korzystnie na myślenie i uczenie się.
Zawiera: Rozdział 3: Planowanie - o tym, że planowanie jest zasadniczą umiejętnością w uczeniu się, jak się uczyć: planowanie rozwiązania problemu, czynności metapoznawcze, nauczanie planowania, plan rozwiązania problemu, cechy dobrze skonstruowanego planu.
Zawiera: Rozdział 4: Dyskutowanie o tym, jak rozmawiać, żeby dialog i dyskusja służyły uczeniu się ; Dyskusja co to takiego ; Dyskusja jako metoda nauczania.
Zawiera: Rozdział 5: Kreślenie map poznawczych - o tym, jak kreślenie map mentalnych pomoga zorganizować myślenie i uczenie się ; Kształtowanie pojęć ; Mapy logiczne ; Funkcje i formy map poznawczych.
Zawiera: Rozdział 6: Myślenie dywergencyjne - o tym , jak twórcze myślenie daje dziecku władzę nad uczeniem się.
Zawiera: Rozdział 7: Uczenie się we współpracy - o tym, jak wspólna nauka wyrabia umiejętności społeczne i poznawcze ; Podstawy językowe uczenia się ; Nauka, czytanie i pisanie w parach ; Uczenie się w grupach.
Zawiera: Rozdział 8: Korepetycje - o tym, jak korepetycje z myslenia ułatwiają naukę ; Intelektualne terminowanie ; Skupienie uwagi i systematyczne podążanie do przodu ; Nauczanie wzajemne ; Streszczanie.
Zawiera: Rozdział 9: Lustracja - o tym, jak lustracja może umocnić dobre o sobie mniemanie i pomóc w nauce ; Samoocena ; Dążenie do pełnych kompetencji ; Lustracja osiągnięć.
Zawiera: Formowanie środowiska dydaktycznego - o tym, jak tworzyć społeczne warunki skutecznego uczenia się ; Formowanie środowiska dydaktycznego klasy i szkoły.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej