301722
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 86-89.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego w gimnazjum (WSDZ): podstawy systemu, założenia i cele programu "Nowe trendy w orientacji i doradztwie zawodowym w gimnazjum", harmonogram pracy w gimnazjum ; Moduł I - Uczeń poznaje różne zawody (kl. I) ; Moduł II - Uczeń poznaje siebie (kl. II) ; Moduł III - Kim będę? - poznawanie ścieżek kształcenia ponadgimnazjalnego i rynku pracy (kl. III).
Zawiera: Wybrane formy psychoedukacji zawodoznawczej w gimnazjum ; Zajęcia aktywizujące do wyboru zawodu w klasie I (scenariusze zajęć) ; Sesja I - Świat zawodów ; Sesja II - Moje spotkania zawodowe ; Sesja III - Wycieczka zawodoznawcza.
Zawiera: Zajęcia aktywizujące do poznawania osobowości w klasie II (scenariusze zajęć) ; Sesja I - Poznajemy swoje uzdolnienia ; Sesja II - Poznajemy swoje zainteresowania ; Sesja III - Moja samoocena.
Zajęcia aktywizujące do wyboru indywidualnego planu działania w klasie III (scenariusze zajęć) ; Sesja I - Moje zamierzenia edukacyjno-zawodowe ; Sesja II - Mój wybór - moja przyszłość ; Sesja III - Aktywność na rynku pracy.
Zawiera: Giełda zawodów - konkurs zawodoznawczy ; Założenia organizacyjno-programowe szkolnej giełdy zawodów.
Zawiera: Warsztaty "Kim zostanę" ; Założenia organizacyjne i programowe ; Scenariusz warsztatu ; Sesja I - Jaki jestem? ; Sesja II - Planuję swoją przyszłość.
Zawiera: Pogadanka dla uczniów - Moja droga do zawodu.
Zawiera: Prelekcja dla rodziców - o wyborze zawodu.
Zawiera: Przewidywane efekty podejmowanych działań: ocena programu "Nowe trendy w orientacji i doradztwie zawodowym w gimnazjum (metodą SWOT).
Załączniki: Kontrakt ; Ankieta skłonności zawodowych ; Charakterystyka grup zawodowych ; Arkusz ewaluacyjny ; Kwestionariusz skłonności zawodowych ; Klucz do kwestionariusza skłonności zawodowych ; Mój styl życia ; Jaki jestem ; Pomocniczy kwestionariusz do oceny przez ucznia poziomu własnych uzdolnień, szybkości przyswajania i utrwalania wiedzy ; Karta odpowiedzi do pomocniczego kwestionariusza do oceny przez ucznia poziomu własnych uzdolnień ; Klucz do karty odpowiedzi ; Karta zainteresowań ; Arkusz odpowiedzi do karty zainteresowań ; Karta ćwiczeń - moje mocne i słabe strony osobowości ; Test do samooceny ; Wyniki testu samooceny ; Klucz do interpretacji wyników badań ; Odezwa do gimnazjalisty ; Plan rozwoju zawodowego ; Aktywny plan kariery edukacyjno-zawodowej ; Moja wizja kariery zawodowej ; Mapa świata pracy ; Mój autoportret ; Indywidualny plan działania ; Ankieta dotycząca warsztatu "Kim zostanę?" ; Moja droga do zawodu ; Mamo, tato, mój los - w moich rekach! (Ankieta).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej