301722
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 79.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wprowadzenie: Czym jest europejskie portfolio, główne cele EPS, zawartość EPS.
Zawiera: Autoprezentacja.
Zawiera: Samoocena: Kontekst: program nauczania, cele i potrzeby, rola nauczyciela języka, środki i ograniczenia instytucjonalne.
Zawiera: Metody i techniki nauczania: mówienie/porozumiewanie się w mowie, pisanie/porozumiewanie się w pismie, słuczhanie ze zrozumieniem, czytanie ze zrozumieniem, gramtyka, słownictwo, kultura.
Zawiera: Pomoce dydaktyczne.
Zawiera: Planowanie lekcji: cele, przebieg, organizacja.
Zawiera: Prowadzenie lekcji: korzystanie z konspektu zajęć, treści, interakcja z uczniami, kierowanie klasą, język używany podczas lekcji.
Zawiera: Samodzielne uczenie się: autonomia ucznia, praca domowa, prace projektowe, portfolio, wirtualne środowisko nauki, zajęcia pozalekcyjne.
Zawiera: Ocena wyników nauczania: konstruowanie narzędzi oceny, ewaluacja, samoocena i ocena wzajemna, posługiwanie się językiem, kultura, analiza błędów.
Zawiera: Glosariusz terminów.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej