301722
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 261-277.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Czym jest i dlaczego potrzebna jest ewaluacja.
Zawiera: Ewaluator w społeczeństwie / Ernest R. House.
Zawiera: Specyfika i rozwój studiów ewaluacyjnych / Helen Simons.
Zawiera: Elementy teorii.
Zawiera: Konceptualizacja ewaluacji edukacyjnej. Analityczny przegląd literatury / David Nevo.
Zawiera: Polityczne implikacja teorii ewaluacyjnych. Przybliżenie problemu / Helen Simons.
Zawiera: Różnorodność podejść i ujęć.
Zawiera: Ewaluacja i jej uprawomocnianie. Główne podejścia / Ernest R. House.
Zawiera: Studium przypadku / Robert E. Stake.
Zawiera: Projektowanie i metody badawcze.
Zawiera: Projektowanie ewaluacji / Colin Robson.
Zawiera: Obserwacja - metoda badań terenowych / Michael Q. Patton.
Zawiera: Jak zmierzać do celu nie wiążąc sobie rąk. Projektowanie wywiadów jakościowych / Herbert J. Rubin, Irene S. Rubin.
Zawiera: Społeczny kontekst ewaluacji.
Zawiera: Demokratyzacja ewaluacji / Ernest R. House.
Zawiera: Praktyka ewaluacyjna dzisiaj. Kilka refleksji / Eleanor Chelimsky.
Zawiera: Słownik podstawowych pojęć.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej