301722
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Dlaczego edukacja? / Maria Orkisz.
Zawiera: Diagnoza umiejętności funkcjonalnych / Joanna Ochał, Jolanta Szwiec.
Zawiera: Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny / Alina Smyczek, Jolanta Szwiec.
Zawiera: Nauczanie indywidualne / Jolanta Szwiec.
Zawiera: Strukturyzacja najbliższego środowiska dziecka / Maciej Baraniewicz.
Zawiera: Stymulacja sensomotoryczna / Maciej Baraniewicz, Ewa Batko, Joanna Ochał.
Zawiera: Stymulacja w naturalnym środowisku / Maciej Baraniewicz.
Zawiera: Zajęcia ruchowe w nauczaniu osób z głębokim upośledzeniem umysłowym / Weronika Łubieńska, Anna Ołasińska.
Zawiera: Jedzenie przyjemnością / Alicja Bodziony, Anna Ołasińska.
Zawiera: Jak byc sobą? O wspomaganiu rozwoju osobowości / Ewa Batko, Ewa Jędrzejczyk, Alina Smyczek, Jolanta Szwiec.
Zawiera: Poszukiwanie sposobów porozumiewania się / Alina Smyczek, Jolanta Szwiec.
Zawiera: Nieawersywne i edukacyjne podejście do zachowań nietypowych / Zygmunt Gruntowski.
Zawiera: Refleksje katechety / Krystyna Hałat.
Zawiera: Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny na rok szk. 1999/2000 (Jakub) / Monika Kazimierska, Joanna Ochał, Agnieszka Pisarek, Marta Wasilewska.
Zawiera: Jak można uczyć dziecko z głębokim upośledzeniem umysłowym nowych umiejętności? / Maria Piszczek.
Zawiera: Generalizacja umiejętności / Maria Piszczek.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej