301722
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Bildung ist mehr als Lernen : Kindergarten und Schule im Dialog,
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: O znaczeniu dzieciństwa. Aspekt ciała i duszy w edukacji / Christian Rittelmeyer.
Zawiera: Droga rozwoju małego dziecka oraz zadania wychowawcy w okresie wkraczania dziecka w wiek szkolny / Geseke Lungres.
Zawiera: Zaufanie przez doświadczenie - przejście z przedszkola do szkoły z perspektywy nauczyciela wychowawcy / Peter Singer.
Zawiera: Kształcenie metakompetencji i funkcji ludzkiego Ja w okresie dzieciństwa / Gerald Huther.
Zawiera: Jak współczesnie dzieci uczą się kształtować swoje ciało? Zmieniona konstytucja organizmu i "nowe choroby dziecięce"/ Jan Vagedes.
Zawiera: Spirala zamiast drabiny - o programie nauczania szkoły waldorfskiej jako tworze organicznym / Sylwia Bardt.
Zawiera: Autonomiczne uczenie się od pierwszego dnia sZkoły. Inspiracje dla współczesnej dydaktyki waldorfskiej w klasach szoły podstawowej / Thomas Jachman.
Zawiera: O zmianę sposobu przechodzenia z przedszkola do szkoły, ale jaka zmianę / Margarete Kaiser.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej