301722
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna : podręcznik akademicki)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 297-315, 332-333.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wstęp ; Pytania i zagadnienia kontrolne ; Podstawowe pojęcia ; Nadawca - przekaz - odbiorca ; Zasięg - zakres - częstość kontaktu ; Charakterystyka przekazu ; Zróżnicowanie mediów ; Kody ; Odbiór mediów ; Pytania i zagadnienia kontrolne ; Znaki ; Klasyfikacja znaków ; Rodzaje pisma ; Sposoby komunikacji ; Pytania i zagadnienia kontrolne ; Kompetencje komunikacyjne ; Kompetencja językowa a kompetencja komunikacyjna ; Kompetencja kulturowa ; Kompetencja medialna ; Kompetencja artystyczna ; Pytania i zagadnienia kontrolne ; Media ; Klasyfikacja mediów ; Pytania i zagadnienia kontrolne ; Rodzaje komunikacji między ludźmi ; Rodzaje kontaktów komunikacyjnych ; Pytania i zagadnienia kontrolne ; Modele aktów i procesu komunikacji ; Modele dominującego czynnika ; Modele syntetyczne ; Pytania i zagadnienia kontrolne ; Typologia mediów masowych ; Klasyfikacja wypowiedzi prasowych ; Rodzaje prasy ; Kryteria klasyfikacji prasy drukowanej ; Typologia gazet ; Typologia czasopism ; Typologia stacji radiowo-telewizyjnych ; Sieci komputerowe ; Agencje informacyjne ; "Nowe media" ; Typologia krajowych systemów medialnych ; Koncepcje dziennikarstwa ; Pytania i zagadnienia kontrolne ; Funkcje komunikowania ; Funkcja a rola ; Klasyfikacje funkcji komunikowania ; Wpływ mediów na społeczeństwo ; Pytania i zagadnienia kontrolne ; Główne orientacje w badaniach komunikacji publicznej ; Badania na Wschodzie ; Badania na Zachodzie ; Orientacje w nauce o komunikowaniu masowym ; Orientacja marksistowska ; Orientacja empiryczno-funkcjonalna ; Orientacja krytyczna ; Orientacja kulturalno-semiotyczna ; Teoria zintegrowana ; Pola zainteresowania badawczego ; Orientacje i towarzystwa naukowe ; Pytania i zagadnienia kontrolne ; Tradycje badań nad komunikowaniem masowym w Europie i USA ; Niemiecka nauka o komunikowaniu publicznym ; Amerykańskie badania nad wpływem mediów ; Pytania i zagadnienia kontrolne ; Tradycje badań nad komunikowaniem masowym w Polsce ; Lata 50 XX wieku ; Lata 60 XX wieku ; Lata 70 XX wieku ; Placówki i instytucje badawcze ; Nauka o komunikowaniu po 1990 roku ; Pytania i zagadnienia kontrolne ; Metody i techniki badawcze ; Multidyscyplinarność wiedzy o komunikacji społecznej ; Analiza zawartości mediów ; Badanie przekazu punktem wyjścia do badań procesu komunikacji ; Badania odbioru mediów ; Analiza danych obiektywnych ; Metody laboratoryjne i eksperymentalne ; Badania terenowe ; Badania nad skutkami mediów ; Pytania i zagadnienia kontrolne ; Skuteczność a skutki komunikacji ; Pytania i zagadnienia kontrolne ; Wyniki badań ; Twierdzenia uniwersalne i hipotezy szczegółowe ; Teorie średniego zasięgu ; Teorie ogólne ; Dorobek badań prasoznawczych ; Pytania i zagadnienia kontrolne ; Wymiar globalny ; Globalizacja ; Komunikowanie międzynarodowe ; Podsumowanie ; Pytania i zagadnienia kontrolne ; Bibliografia ; Aneks 1: 102 autorów, których trzeba znać ; Aneks 2 : Wprowadzenie ; Murdock Pencil, "Podawanie soli: stan badań.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej