301722
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: "Style nauczania": trzej nauczyciele, trzy style nauczania, człowiek wykształcony, poręczna formuła.
Zawiera: Styl kierowniczy: kierowanie klasą, czas zajęty, właściwości stylu, krytyka, efektywność nauczycieli, raport Colemana, badania nad nauczaniem.
Zawiera: Styl terapeutyczny: różnice indywidualne, krytyczny stosunek do społeczeństwa, psychologia humanistyczna, egzystencjalizm.
Zawiera: Styl wyzwalający: studium przypadku, właściwości stylu, maniera nauczania, przymioty ducha i umysłu, rysy charakteru, postacie wiedzywyzwolenie jako emancypacja, projekt Paideia.
Zawiera: Refleksje nad trzema stylami: kształcenie a wykształcenie, rzeczywistość społeczna i polityczna, więc jak uczyć?, nieprzezwyciężalne różnice, czy integracja.
Zawiera: Trzecia porcja refleksji: czy style przystają do siebie? O stylu kierowniczym, o stylu terapeutycznym, o stylu wyzwalającym, wybór stylu.
Zawiera: Przypadki i dysputy ; Zasady stawiania stopni ; Człowiek wykształcony ; Niezgodność stylu nauczania z atmosferą szkoły ; Nauczyciel - inżynier czy artysta? ; Indywidualizacja nauczania ; Kiedy przesadza się z kierowaniem? ; Kłopoty z podręcznikiem ; Nowy pakiet dydaktyczny do fizyki ; Potrzeby jednostki i społeczeństwa ; Lekarstwo na nieśmiałość ; Jakimi posługiwać się kryteriami? ; "Odpowiednie" książki ; Nauczyciel i mama ; Wolność a indoktrynacja ; Za młody, żeby mieć własne zdanie ; Edukacja dla życia ; Wolność słowa ; Kultura masowa czy klasowa ; Dyskusja jako metoda nauczania chemii ; Różne style uczenia się ; Zgodność stylów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej