301722
Brak okładki
Książka
W koszyku
Stan edukacji w państwach Wspólnoty Europejskiej, główne kierunki polityki oświatowej. Brak koncepcji jednolitej szkoły europejskiej (wspólnoty europejskiej) na wzór unii gospodarczej, monetarnej, politycznej.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 115-119.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Rozdział I: Podstawowe pojęcia: polityka oświatowa, uwarunkowania polityki oświatowej, uwarunkowania ekonomiczne, historyczno-narodowe, demograficzne, ustrojowo-polityczne, społeczne. Rozdział II: Polityka oświatowa państw Współnoty Europejskiej: rys historyczny, proces decyzyjny Dwunastki i jego wpływ na wspólną politykę oświatową, państwa Wspólnoty w międzynarodowych organizacjach oświatowych, Rada Europy, OECD, UNESCO - BIE.
Zawiera: Rozdział III: Systemy oświatowe państw Wspólnoty Europejskiej: Belgia, Dania, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Luksemburg, Niemcy, Portugalia, Wielka Brytania, Włochy. Model szkoły europejskiej.
Zawiera: Rozdział IV: Wspólnotowe priorytety w dziedzinie edukacji ; Równość szans edukacyjnych ; Emigracja ; Uczniowie niepełnosprawni, Równouprawnienie ; Analfabetyzm ; Ochrona zdrowia i życia uczniów ; Poprawa jakości kształcenia ; Nowy model nauczyciela ; Europejski ideał wychowania.
Zawiera: Rozdizał 5: Umowy asocjacyjne między wspólnotą Europejską a innymi krajami ; Układ z Grecją ; Układ z Turcją ; Układ z Maltą i Cyprem ; Układ europejski - umowy między Wspólnotą Europejską a Polską, Czecho-Słowacją i Węgrami.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Stan edukacji w państwach Wspólnoty Europejskiej, główne kierunki polityki oświatowej. Brak koncepcji jednolitej szkoły europejskiej (wspólnoty europejskiej) na wzór unii gospodarczej, monetarnej, politycznej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej