301722
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Mater. I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w rodzinie, szkole i środowisku lokalnym", która odbyła się w 2003 r.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy ref.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wspomaganie rozwoju inteligencji sensoryczno-motorycznej dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / Margaret Wolan-Sullivan.
Zawiera: Realizacja modelu pomocy dzieciom ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w Kielcach / Izabela Antos.
Zawiera: Usprawnianie słuchu fonetycznego u dzieci z niepełnosprawnością umysłową w stopniu lekkim / Stanisława Piotrowska. Piotrowska.
Zawiera: Terapia muzyką w rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych i językowych u dzieci z zespołem Downa / Elżbieta M. Minczakiewicz.
Zawiera: Efekty zajęć korekcyjno-kompensacyjnych prowadzonych z dziećmi niesprawnymi intelektualnie. Studium dziesięcioosobowej grupy / Kamila Kaleta.
Zawiera: Wspomaganie rozwoju rozumienia empatycznego u młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną / Anna Wrońska-Ozga.
Zawiera: Aspekt rehabilitacyjno-wychowawczy stosowania skali PAS Gunzburga / Urszula Dębska, Alina Żurek, Faustyna Kubiś.
Zawiera: Znaczenie wczesnej interwencji w terapii dziecka z autyzmem. Studium przypadku / Małgorzata Pietrzkiewicz.
Zawiera: Wpływ hipoterapii na wybrane sfery funkcjonowania dzieci i młodzieży z dysfunkcją narządu ruchu / Anna Zabiegaj.
Zawiera: Wykorzystanie książki w terapii dziecka przewlekle chorego w zakładzie leczniczym / Bernadeta Szczupał.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Część II: Specjalne potrzeby społeczne i edukacyjne dziecka z perspektywy makrosystemu, egzosystemu i mezosystemu. Rozdział III: Formy oddziaływań terapeutyczno-rehabilitacyjnych.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. tł. z ang., ros.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej