301722
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część II: Specjalne potrzeby społeczne i edukacyjne dziecka z perspektywy makrosytemu, egzosystemu i mezosystemu. Rozdział I: Założenia teoretyczne i rozwiązania praktyczne w systemie kształcenia specjalnego. Rozdział II: Rodzina, szkoła i środowisko lokalne wobec potrzeb dziecka o nietypowym przebiegu rozwoju.
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Mater. I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w rodzinie, szkole i środowisku lokalnym", która odbyła się w 2003 r.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy ref.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Specjalne potrzeby edukacyjne dziecka w różnych środowiskach w ujęciu systematologicznym / Krystyna Duraj-Nowakowa.
Zawiera: Komplementarność w procesie wsparcia społecznego osób niepełnosprawnych / Józef Sowa.
Zawiera: Nowe tendencje we współczesnej rosyjskiej edukacji specjalnej / Jurij T. Matasow.
Zawiera: Edukacja dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych z perspektywy teorii Jacques,a Delorsa / Maria Jolanta Stąpór.
Zawiera: Wczesna rehabilitacja głuchoniewidomych dzieci (założena teoretyczno-praktyczne) / Marzena Zaorska.
Zawiera: Wiedza na temat niepełnosprawności i życia osób niepełnosprawnych w procesie kształcenia ogólnodostępnego / Anna Gajdzica, Zenon Gajdzica.
Zawiera: Alkoholizm wśród dzieci z województwa świętokrzyskiego - zagrożeniem rozwoju osobowego i struktury społęcznej nowego pokolenia / Jan Śledzianowski.
Zawiera: Gmina wobec osób o obniżonej sprawności umysłowej - zarys sytuacji edukacyjnej w świetle zmiany społecznej. Studium sześciu gmin / Zenon Gajdzica.
Zawiera: Wykolejenie wychowawcze dzieci i młodzieży wyzwaniem dla profesjonalnej pomocy reedukacyjnej ze strony rodziny, szkoły i środowiska lokalnego / Tadeusz Sakowicz.
Zawiera: Potrzeby dzieci zdolnych a ich zaspokajanie w rodzinie, szkole i środowisku lokalnym / Teresa Giza.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Część II: Specjalne potrzeby społeczne i edukacyjne dziecka z perspektywy makrosytemu, egzosystemu i mezosystemu. Rozdział I: Założenia teoretyczne i rozwiązania praktyczne w systemie kształcenia specjalnego. Rozdział II: Rodzina, szkoła i środowisko lokalne wobec potrzeb dziecka o nietypowym przebiegu rozwoju.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. tł. z ang., ros.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej