301722
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Mater. I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w rodzinie, szkole i środowisku lokalnym", która odbyła się w 2003 r.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy ref.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Mechanizmy zaburzeń w pisaniu z perspektywy psycholingwistycznej / Raisa I. Łałajewa.
Zawiera: Znaczenie rozwojuumiejetności słowotwórczych w osiąganiu gotowości dzieci do nauki ortograficznego pisania / Alicja Giermakowska.
Zawiera: Gotowość do nauki czytania i pisania dzieci siedmioletnich z odchyleniami w stanie zdrowia i rozwoju / Ewa Małgorzata Szumilas.
Zawiera: Zaburzenia mowy u dzieci z ADD i ADHD / Ewa Czaplewska, Katarzyna Kaczorowska-Bray.
Zawiera: Uwarunkowania zdrowotne osiągnięć dydaktycznych uczniów w młodszym wieku szkolnym / Bożena Zawadzka.
Zawiera: Rola teorii umysłu w wyrównywaniu deficytów poznawczych u dzieci z autyzmem / Barbara Winczura.
Zawiera: Radzenie sobie osób z niepełnosprawnością intelektualną lekkiego stopnia w sytuacjach trudnych - przegląd badań.
Zawiera: Preferowane formy spędzania czasu wolnego przez osoby z niepełnosprawnością intelektualną lekkiego stopnia / Jan Pilecki, Katarzyna Parys.
Zawiera: Stosunek do własnej niepełnosprawności a system wartości młodzieży z dysfunkcjami narządów ruchu / Karol Bidziński.
Zawiera: Przystosowanie społeczne dzieci i młodzieży ze złożoną niepełnosprawnością / Alina Żurek, Urszula Dębska, Faustyna Kubiś.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Część I: Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i jego relacje w mikrosystemach. Rozdział III:Indywidualne wyznaczniki psychospołęcznego funkcjonowania dziecka w ekosystemie.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. tł. z ang., ros.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej