301722
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Mater. I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w rodzinie, szkole i środowisku lokalnym", która odbyła się w 2003 r.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy ref.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Integracja edukacyjna w świetle doświadczeń i oczekiwań dzieci niepełnosprawnych / Aleksandra Maciarz.
Zawiera: Irlandzkie doswiadczenia integracji / Anna Zamkowska.
Zawiera: Opinie uczniów, rodziców i nauczycieli na temat integracji edukacyjnej / Mirosław Rutkowski.
Zawiera: Wyznaczniki akceptacji dzieci niepełnosprawnych przez pełnosprawnych rówieśników w okresie wczesnoszkolnym / Zdzisława Janiszewska-Niścioruk.
Zawiera: Gotowość młodzieży pełnosprawnej do integracji społęcznej z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie / Mirosław Rutkowski, Iwona Kroner.
Zawiera: Sytuacja szkolna dzieci dyslektycznych / Agnieszka Nowicka.
Zawiera: Wczesna diagnoza i stymulacja rozwoju językowego dziecka z wadą słuchu jako wyznacznik powodzenia szkolnego - na podstawie studium przypadku / Marta Wójcik.
Zawiera: Edukacja zdrowotna w szkole dla uczniów niesłyszących / Grazyna Gunia.
Zawiera: Kultura czytelnicza uczniów z dysfunkcja narządu słuchu. Uwarunkowania i możliwości kształtowania/ Małgorzata Czerwińska.
Zawiera: Dziecko ze złożoną niepełnosprawnością w placówce edukacyjnej / Beata Cytowska.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Część I: Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i jego relacje w mikrosystemach. Rozdział II: DZiecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w sytuacjach szkolnych.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. tł. z ang., ros.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej