301471
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 121-130.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Patrzeć a oglądać telewizję ; Aktywne oko ; Nieświadome ruchy oczu wynikiem aktywności ludzkiego Ja ; Obrazy telewizyjne nie są zwykłymi obrazami ; Siatkówka pod ostrzałem ; Zastygłe spojrzenie ; Stan alfa ; Mniejsze zużycie kalorii niż podczas "nicnierobienia" ; Oko marionetką kamery ; Iluzja aktywności własnej ; Brakujące pół sekundy ; Ekran jako producent narkotyku ; Kamera steruje opinią pod progiem świadomości ; Telewizja znakomitym środkiem manipulacji politycznej ; Zakonserwowane uczucia ; Kultura telewizyjna - mit i rzeczywistość ; Elektroniczny ołtarzyk domowy ; W oparach iluzji ; Telewizyjne uzależnienie ; Czy widzów uratuje telewizja interaktywna? ; Trening konsumpcji w pokoju dziecięcym ; "Grasująca" otyłość ; Gdy dzieci stają się mordercami ; A jak my, dorośli korzystamy z telewizji? ; Całkowita rezygnacja? ; Wznieść tamę przeciw zalewającemu nas morzu bierności ; Wzmożona uwaga zamiast półsnu ; Stworzyć przeciwwagę! ; Dzieci i telewizja ; Dzieci nie są dorosłymi w miniaturze ; "Okna" w rozwoju dziecka ; Procesy uczenia się u dzieci a telewizja ; Rozwój mózgu do dziesiątego roku życia ; Telewizor jako maszyna do wyłączania dzieci? ; Dzieci patrzą zupełnie inaczej ; Nie zostawiać dzieci sam na sam z telewizorem! Rozważyć priorytety ; Ograniczać czas oglądania i stymulować aktywność własną dziecka! ; Stymulować obrazy wewnętrzne! ; Czy rezygnacja z telewizji jest możliwa w praktyce i czy taka decyzja ma sens? Wejście w wiek dojrzewania ; Dzieciństwo staje się nieme. Utrata mowy i troska o mowę w epoce mediów ; Analfabeci funkcjonalni: nowe, powszechnie występujące zjawisko ; Groźba przepaści między poziomami wiedzy ; Mowa zanika ; Zaburzenia rozwoju mowy w wieku przedszkolnym ; Zagrożony jest cały dalszy rozwój dziecka ; Dzienna dawka mowy: dwanaście minut ; Telewizja szkodzi rozwojowi mowy ; Fatalne następstwa błędnego modelu myślenia ; Mowa to nie taksówka ; Mowa jest sztuką ruchu ; Słuchacz tańczy, słuchając głosek mowy ; Dźwięki mowy przenikają całego człowieka ; "Wrastanie" dziecka w mowę a kształtowanie się mózgu ; Głośnikowi brakuje najważniejszego ; Żywiołem dziecka muzyczność mowy ; Obrazowość mowy jako siła kształtująca duszę ; Aby nowy "pod-ton" zadźwięczał w słowach ; Na początku jest Słowo.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej