301469
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 381-[398].
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Socjalizacja dziecka ; Struktura warunków socjalizacji ; Przedszkole jako instytucja socjalizacji dziecka ; Społeczność dziecięca w procesie interakcji ; Proces komunikacji w zachodzących interakcjach ; Wychowanie interpersonalne ; Doświadczenia interpersonalne a wrażliwość na drugiego człowieka ; Kontekst społeczny a uczenie się społecznego zachowania ; Kontekst społeczny a wiedza dziecka ; Rozwój a uczenie się ; Poznawanie innych w interakcjach z rówieśnikami ; Zamierzony wpływ dorosłych ; Kompetencje społeczne regulujace zachowanie człowieka ; Empatia jako kompetencja społeczna ; Zachowania prospołeczne ; Tolerancja ; Istota integracji ; Integracja jako proces wielowymiarowy ; Edukacja integracyjna a integracja społeczna ; Dziecko niepełnosprawne w wieku przedszkolnym w wybranych krajach świata ; System wsparcia dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w USA ; Model edukacji integracyjnej w Wielkiej Brytanii ; Edukacja włączająca dzieci specjalnej troski w USA, Anglii i Szwecji ; Edukacja integracyjna we Włoszech ; Nauczanie specjalne czy edukacja integracyjna w systemie oświaty na Litwie ; Dziecko niepełnosprawne w ukraińskim systemie edukacji ; Edukacja dzieci niepełnosprawnych w wybranych krajach Afryki oraz Bliskiego Wschodu ; Podobieństwa i różnice między modelami integracji w różnych krajacj ; Integracja społeczna w edukacji przedszkolnej w Polsce ; Prawa integracji społecznej ; Modele podejścia do edukacji dzieci niepełnosprawnych ; Formy integracji ; Znaczenie grupy integracyjnej ; Dziecko niepełnosprawne w kontekście sytuacyjnym ; Edukacja przedszkolna w wymiarze instytucjonalnym ; Architektura i wyposażenie ; Regulacje prawne ; Instytucje wspomagające edukację przedszkolną w procesie integracji społecznej ; Wybrane programy edukacji przedszkolnej a problemy integracji społecznej ; Prointegracyjne działania nauczycieli przedszkoli ; Kształcenie nauczycieli w procesie integracji społecznej ; Gotowość nauczycieli do pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych ; Kontakt nauczycieli z osobą niepełnosprawną ; Postawy, które wyzwala kontakt z osobą niepełnosprawną ; Miejsce zamieszkania a uzasadnienie postawy wobec osób niepełnosprawnych ; Deklarowana postawa wobec osoby niepełnosprawnej a deklarowana chęć pracy w placówce integracyjnej ; Wiedza nauczycieli o niepełnosprawnościach ; Stosunek nauczycieli do różnych form integracji ; Wiedza dotycząca form integracji a preferowany wybór jednej z nich ; Miejsce zamieszkania a chęć podjęcia pracy w przedszkolu integracyjnym ; Wiek a wybór pracy w wybranej formie integracyjnej ; Staż pracy a znajomość form integracji ; Motyw powstania przedszkoli integracyjnych a zmiana kompetencji nauczycieli ; Cechy, jakie powinien posiadać nauczyciel pracujący w grupie integracyjnej ; Stosunek nauczycieli do tworzenia placówek integracyjnych ; Bariery społecznej edukacji integracyjnej ; Kompetencje interpersonalne ; Kompetencje poznawcze ; Kompetencje terapeutyczne ; Kompetencje organizacyjne ; Rodzina, jako kontekst społeczny ; Świadomość pedagogiczna rodziców dzieci w przedszkolach masowych i integracyjnych ; Kontekst społeczny grupy a wiedza dziecka o osobie niepełnosprawnej ; Reprezentacja osoby niepełnosprawnej ; Empatia wśród nauczycieli przedszkoli integracyjnych i masowych ; Rozumienie uczuć osób nieznanych i dalekich ; Tendencja do wzruszania się ; Tendencja do wzruszania się doświadczeniami przeżywanymi przez innych ; Tendencja do współczucia i symaptycznego odnoszenia się do innych ; Gotowość do kontaktu z osobami potrzebującymi pomocy ; Wrażliwość emocjonalna ; Chęć pomocy innym ; Podatność na wpływ innych ; Poziom emaptii a liczba dzieci w rodzinie ; Staż pracy a poziom empatii ; Poziom emaptii u dzieci pełnosprawnych w przedszkolach masowych i integracyjnych ; Rozpoznawanie emocji z punktu widzenia drugiej osoby ; Rozpoznawanie emocji z punktu widzenia samego siebie ; Deklarowane zachowania prospołeczne u dzieci w przedszkolach masowych i integracyjnych ; Dostrzeganie problemu innej osoby ; Współdziałanie ; Udzielanie pomocy ; Zachowania prospołeczne rzeczywiste wśród dzieci przedszkoli masowych oraz integracyjnych ; Zachowania prospołeczne w sytuacjach samoobsługi ; Udzielanie pomocy i współdziałanie w trakcie zabaw i zajęć swobodnych w przedszkolach I oraz M ; Zachowania prospołeczne w przedszkolach M oraz I w trakcie zajęć zorganizowanych ; Zachowania negatywne w relacjach między dziećmi w przedszkolach masowych i integracyjnych ; Tolerancja wśród dzieci w przedszkolach masowych i integracyjnych wobec kolegi ; Edukacja przedszkolna na płaszczyźnie interpersonalnej ; Edukacja przedszkolna na płaszczyźnie intrapsychicznej ; Działanie przedszkola jako placówki wdrażającej integrację społeczną ; Od integracyjnej edukacji przedszkolnej do edukacji włączającej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej