301774
Książka
W koszyku
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Janusz Korczak w zabawie - wybór tekstów: czym jest zabawa? Prawidła zabawy / Jadwiga Bińczycka.
Zawiera: Zabawa w pedagogice Aleksandra Kamińskiego: psychologiczne uwarunkowania zabawy. Eksperyment mikołowski - zarys problemu. Zabawa jako element eksperymentu mikołowskiego w ujęciu Aleksandra Kamińskiego. Zabawa w nauczaniu szkolnym w ujęciu Aleksandra Kamińskiego / Antoni Gwizdak.
Zawiera: Zabawa i praca. Kilka uwag o uczeniu się dzieci w klasie freinetowskiej: zabawa i praca w koncepcji Celestyna Freineta. Związek pracy z zabawą - swoistość poglądów. Swobodne teksty jako praca i zabawa. Wybieranie jako poczucie wolności i zabawa. Swoboda tworzenia i współbycia w interppersonalnej przestrzeni / Beata Oelszlaeger.
Zawiera: Różnorodność i znaczenie dziecięcych zabaw w kontaktach z przyrodą: zabawy tematyczne, odkrywcze (badawcze), ruchowe i sprawnościowe w świecie przyrody, terapeutyczne. Zabawy w kontakcie z dorosłymi / Lidia Wollman
Zawiera: Nabywanie przez dziecko kompetencji komunikatywnych w czasie zabaw tematycznych ; Kulturowo-społeczny kontekst zabaw tematycznych w okresie późnego dzieciństwa ; Język w komunikowaniu się dzieci w zabawach tematycznych: mimika, gesty i inne ruchy ciała, postawa ciała, dotyk, wygląd i ubiów, wokalizacja ; Wyznaczniki procesu komunikowania się w zabawach tematycznych ; Język rodzinny - językiem dziecka ; Wzór językowy nauczyciela wychowawcy ; Współczesne technologie komunikacyjne / Ewa Ogrodzka-Mazur.
Zawiera: Ruch, zabawa i muzyka jako czynniki aktywizujące osobowość dziecka: wpływ ruchu na rozwój psychofizyczny dziecka, zabawa jako główna forma aktywności i działalności dziecka, wpływ muzyki i tańca na kształtowanie osobowości dziecka, terapeutyczne funkcje zabaw muzycznych / Adam Adamski.
Zawiera: Zabawa jako źródło twórczych działań dziecka ; Twórcze zabawy ze słowem ; Zabawa jako podstawowa forma działalności dziecka - aspekt społeczny ; Zabawa jako źródło aktywności twórczej dziecka w wieku przedszkolnym ; Zabawy i gry dydaktyczne j ako szczególny rodzaj aktywności dziecka ; rola nauczyciela w swobodnych zabawach dzieci / Maria Noga.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Część druga: Społeczne, indywidualne i kulturowe wartości zabawy. Cechy, formy, funkcje.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy pracach.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej