301774
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: O kształtowaniu kultury zabawy: zabawa jako potrzeba egzystencjalna, jako wartość, cechy dobrze zorganizowanej zabawy / Jerzy Dymara.
Zawiera: Kultura ludycznej edukacji / Jerzy Dymara
Zawiera: Bogactwo i różnorodność projektujących działań uczniów / Jerzy Dymara.
Zawiera: Przeżycie, radość i kultura współbycia - homo ludens i homo creator / Jerzy Dymara.
Zawiera: Żywioł i radość zabawy, czyli o zagubionych wartościach ludycznej edukacji: wokół wybranych znaczeń żywiołu, zabawa, gra i taniec - radość bawienia się i istnienia w zabawie. Zagubienie wartości ludycznej edukacji - "zmęczenie zabawą" / Bronisława Dymara.
Zawiera: Miejsce zabawy w serii "Nauczyciele - Nauczycielom" i pedagogice twórczego współbycia. Sztuka bycia nauczycielem, wychowawcą i inspiratorem dobrej zabawy / Bronisława Dymara.
Zawiera: Zabawa z naturą istnienia: na początku było słowo, duchowe korzenie zabawy, w stronę wychowania i edukacji integralnej / Jerzy Oszelda.
Zawiera: Zabawa jako stan istnienia dziecka: semantyka zabawy, interpersonalizm zabawy, zadaniowy i kulturowy kontekst zabawy / Danuta Waloszek.
Zawiera: Zabawy w role jako sposób uczenia się przez dzieci zachowań demokratycznych / Agnieszka Olczak.
Zawiera: Przeżycie symboliczne dziecka w zabawie tematycznej: symbol w zabawie, wyobraźnia jako forma aktywności, potrzeba badań symboliki dziecięcej / Genowefa Koć-Seniuch.
Zawiera: Zabawy ze słowem - o twórczości poetyckiej dzieci w młodszym wieku szkolnym: o istocie zabawy ze słowem, twórcze aspekty dziecięcych zabaw w poetyzowanie, zabawy w "rym dany", dziecko jako odbiorca i twórca "naopaków" - wierszyków "wywracanek", jak stymulować potrzeby i rozwój dziecka do zabaw ze słowem / Ewa Kochanowska.
Zawiera: 00
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy częściach. Wstęp także ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej