301768
Książka
W koszyku
(Nauczyciele - Nauczycielom ; t. 19)
Pedagogika współbycia jako odmiana personalizmu. Tworzenie systemu norm i kryteriów ocen przy udziale uczniów, prowadzących do samooceny. Przestrzenie interpersonalne: intelektualna, mentalna, światopoglądowa, emocjonalna, terapeutyczna, autokreacyjna.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Rozdział VII: Pedagogika współbycia jako odmiana personalizmu. Bliżej integracji osoby ; Pedagogika teorią innowacyjnej edukacji ; Konteksty pedagogiki współbycia jako odmiany personalizmu ; Bliżej integracji osoby. Istota pedagogiki współbycia ; Siedem przestrzeni pedagogiki wspłbycia jako rezultat kompleksowej edukacji ; Pedagogika współbycia odpowiedzią na edukacyjne wyzwania XXI wieku.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Pedagogika współbycia jako odmiana personalizmu. Tworzenie systemu norm i kryteriów ocen przy udziale uczniów, prowadzących do samooceny. Przestrzenie interpersonalne: intelektualna, mentalna, światopoglądowa, emocjonalna, terapeutyczna, autokreacyjna.
Uwaga dotycząca języka
Wstęp także ang.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej