301768
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Rozdział V i VI: Kształcenie i kształtowanie człowieka. Edukacja kompleksowa w liceum ; Od haseł o edukacji "zintegrowanej" do rzeczywistej integracji osoby wychowanka ; Kształcenie i kształtowanie postaw licealistów w trakcie projektowania cyklu zajęć o człowieku i człowieczeństwie ; Człowiek i człowieczeństwo, sacrum i profanum w literaturze, sztuce, życiu. Realizacja zajęć ćwiczeniow0-badawczych ; Zarys kompleksu o gościnności i życiu codziennym ; Innowacyjne kształcenie i kształtowanie postaw uczniów wyzwaniem XXI wieku ; Poszukiwanie zagubionego klucza do radości i fascynacji. Studenci pedagogiki jako współtwórcy kompleksowej edukacji ; Fascynacje studentów innowacjami jako przejaw oporu wobec schematów szkolnej oraz uniwersyteckiej edukacji ; Funkcjonowanie studentów w dwóch rolach: student-uczeń i student-nauczyciel ; Innowacje edukacyjne źródłem wiedzy o nauczycielach-studentach, współczesnej szkole i dziecku ; Studencki przykład cyklu lekcji i jego wymowa ; Niektóre opinie o trudzie i radości tworzenia kompleksowych zajęć.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Pedagogika współbycia jako odmiana personalizmu
Uwaga dotycząca języka
Wstęp także ang.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej