301768
Książka
W koszyku
(Nauczyciele - Nauczycielom ; t. 19)
Komunikacja w środowisku szkolnym w czasie kompleksowej edukacji. Znaczenie innowacyjnej kompleksowej edukacji w wyzwalaniu aktywności twórczej uczniów i dostrzeganiu sensu życia i pracy.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Rozdział III i IV: Kompleksowe uczenie się w szkole podstawowej - podstawy więzi ; Klasa szkolna jako przestrzeń tworzenia kultury. Dom i książka w życiu dziecka ; Dom niejedno ma imię i z tego właśnie słynie. Projektowanie kompleksu w klasie VI - podstawy więzi ; Obowiązek, potrzeba i pasja uczenia się. Bogactwo form uczenia się a cechy dialogu w lekcjach ćwiczeniowo-badawczych ; Zarys kompleksu o książkach, lekturach i czytaniu ; Rodzaje więzi intepersonalnych jako wynik kompleksowych działań. Typy integracji rzeczywistej ; Strategie twórczego uczenia się - realizacja kompleksów w gimnazjum ; pojęcie strategii i organizacji pracy w klasie szkolnej ; Odpowiedzialność za dobro wspólne. Projektowanie kompleksu w klasie III gimnazjum ; Twórcze funkcjonowanie uczniów podczas realizacji kompleksu "Odpowiedzialność za dobro wspólne" ; Piękno a formy i język literatuty. Zarys kompleksu w klasie II gimnazjum ; Twórca, twórczość, twórczy uczeń i nauczyciel - rozmowy i dyskusje bez granic.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Komunikacja w środowisku szkolnym w czasie kompleksowej edukacji. Znaczenie innowacyjnej kompleksowej edukacji w wyzwalaniu aktywności twórczej uczniów i dostrzeganiu sensu życia i pracy.
Uwaga dotycząca języka
Wstęp także ang.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej