301775
Brak okładki
Książka
W koszyku
[Badania przeprowadzone w latach 2004-2005 wśród podmiotów szkół wiejskich gimnazjalnych (uczniów, nauczycieli, rodziców) na terenie całej Polski. Celem badań było wykazanie związku między wychowaniem ku wartościom wiejskim a integralnym rozwojem wychowanka. I. Wybrane pedagogiczne inspiracje integralnego rozwoju człowieka. II. Fenomenologiczny opis wartości wiejskich (przyroda, ziemia, rodzinne gospodarstwo rolne, rodzina wiejska, gospodarstwo domowe, praca na roli, godność rolnika, kultura ludowa). III. Teoretyczne podstawy integralnego wychowania ku wartościom wiejskim. IV. Podmiotowe uwarunkowania szans wychowania ku wartościom wiejskim na podstawie opinii badanych podmiotów szkoły. Dodatek - Zarys programów wychowania ku wartościom wiejskim]
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
[Badania przeprowadzone w latach 2004-2005 wśród podmiotów szkół wiejskich gimnazjalnych (uczniów, nauczycieli, rodziców) na terenie całej Polski. Celem badań było wykazanie związku między wychowaniem ku wartościom wiejskim a integralnym rozwojem wychowanka. I. Wybrane pedagogiczne inspiracje integralnego rozwoju człowieka. II. Fenomenologiczny opis wartości wiejskich (przyroda, ziemia, rodzinne gospodarstwo rolne, rodzina wiejska, gospodarstwo domowe, praca na roli, godność rolnika, kultura ludowa). III. Teoretyczne podstawy integralnego wychowania ku wartościom wiejskim. IV. Podmiotowe uwarunkowania szans wychowania ku wartościom wiejskim na podstawie opinii badanych podmiotów szkoły. Dodatek - Zarys programów wychowania ku wartościom wiejskim]
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej