301821
Brak okładki
Książka
W koszyku
[Znaczenie słuchu, pojęcie iwychowania słuchowego. Najważniejsze konsekwencje utraty słuchu. Wczesne wykrywanie uszkodzenia i zaopatrywanie w aparat słuchowy. Wczesne wychowanie słuchowo-werbalne. Założenia nauczania języka macierzystego w grupach dzieci z głębokim uszkodzeniem słuchu: wzmacnianie dźwięku, motywacja, wiodąca rola mowy, zależności między słyszeniem a odczytywaniem z ust. Typy lekcji języka macierzystego: rozmowy swobodne i tematyczne, mowa symulacyjna w działaniu, zabawy rozwijające mowę, odgrywanie ról,scenki pantomimiczne, technika czytania i pisania, rozwijanie czytania ze zrozumieniem. rozwijanie struktur językowych, stymulacja wypowiedzi ustnych i pisemnych. Rozwijanie mowy poprzez metodę przedmiotowego praktycznego działania]
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
[Znaczenie słuchu, pojęcie iwychowania słuchowego. Najważniejsze konsekwencje utraty słuchu. Wczesne wykrywanie uszkodzenia i zaopatrywanie w aparat słuchowy. Wczesne wychowanie słuchowo-werbalne. Założenia nauczania języka macierzystego w grupach dzieci z głębokim uszkodzeniem słuchu: wzmacnianie dźwięku, motywacja, wiodąca rola mowy, zależności między słyszeniem a odczytywaniem z ust. Typy lekcji języka macierzystego: rozmowy swobodne i tematyczne, mowa symulacyjna w działaniu, zabawy rozwijające mowę, odgrywanie ról,scenki pantomimiczne, technika czytania i pisania, rozwijanie czytania ze zrozumieniem. rozwijanie struktur językowych, stymulacja wypowiedzi ustnych i pisemnych. Rozwijanie mowy poprzez metodę przedmiotowego praktycznego działania]
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej