302825
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uspołecznienie, empatia, motywacja do nauki, samoocena dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Pedagogiczne, społeczne i medyczne problemy mózgowego porażenia dziecięcego. Integracja dzieci niepełnosprawnych w procesie edukacyjnym. Efekty integracji edukacyjnej w wymiarze interpersonalnym na podstawie badań: charakter kontaktów, postawy nauczycieli, współpraca rodziców ze szkołą. Efekty szkolnej integracji w wymiarze intrapersonalnym: empatia, poziom samooceny, motywacja do nauki i sukcesy, poziom uspołecznienia, akceptacja niepełnosprawnych.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Uspołecznienie, empatia, motywacja do nauki, samoocena dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Pedagogiczne, społeczne i medyczne problemy mózgowego porażenia dziecięcego. Integracja dzieci niepełnosprawnych w procesie edukacyjnym. Efekty integracji edukacyjnej w wymiarze interpersonalnym na podstawie badań: charakter kontaktów, postawy nauczycieli, współpraca rodziców ze szkołą. Efekty szkolnej integracji w wymiarze intrapersonalnym: empatia, poziom samooceny, motywacja do nauki i sukcesy, poziom uspołecznienia, akceptacja niepełnosprawnych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej